Friday 13 April 2012

Απάντηση προς τον/τους γελίους με email: skatastatei@freemail.gr που κάθονται και χάνουν τον χρόνο τους

Ορίστε το screenshot με το κείμενο που έστειλαν στο email του blog και η απάντησή μου μετά από αυτό που διάβασα.


Κείμενο:

"ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΑΧΡΟΙΣΤΟΙ ! ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΙ ΒΡΕΙΖΕΤΕ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ? ΘΑ ΣΑΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΜΕΙΣ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ! ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ! ΠΑΛΙΟΤΕΙΤΖΙΔΕΣ ΤΟΥ 10 ! ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΛΕΨΕΤΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ! ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΟΠΡΗΤΕΣ ! ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΜΠ ! ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ! ΜΑΣ ΜΑΘΑΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΗΤΡΙΕΣ ! ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ.GR! ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ! ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΞΕΝΑ SITE ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΛΕΦΤΕς Ε ΚΛΕΦΤΕΣ ! ΑΜΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ ! ΓΕΛΑΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΠΛΟΓΚ ΣΑΣ !

 οΜΑΔΑ ΦΟΙΤΙΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΜΠ."

Απάντηση:

"Άντε κλάσε μας μαλάκα και εσύ τρολάκι που θα μου πείς τι θα κάνω. Καθήστε να βρίζετε όσο θέλετε, το κάνετε γιατί σας τζούζει. Το blog δεν κλείνει ότι και να κάνετε, επίσης θα δημοσιεύσω και ένα κείμενο στο blog μου αποκλειστικά για το εντελώς γελιοδέστατο email που μου στείλατε. Έτσι για να γελάνε όλοι με αυτές τις παπαρίες που μου έγραψες και με την ψευδοϋπογραφή "ομάδα φοιτητών ΕΜΠ και αποφοίτων". Ο φοιτητής του ΕΜΠ και ο απόφοιτος διπλωματούχος μηχανικός ασχολούνται με πολύ σημαντικότερα πράγματα από αυτά που κάθεσε και κάνεις τώρα. Άντε να σχεδιάσεις κανένα σχέδιο στο autocad να περάσει η ώρα σου."
___________________________________________________________________________________

Και κάτι ακόμα για τα παιδάκια που ασχολήθηκαν να γράψουν αυτό το κείμενο νομίζοντας οτι θα με κάνουν να σταματήσω. Όχι μόνο δεν σταματάω αλλά θα συνεχίσω καλύτερα. Όποιος δεν έχει κάνει και δεν έχει να επιδείξει κάποια δουλειά ή ζηλεύει πηγαίνει και βρίζει τους άλλους.
Επίσης να φροντήσουν να μάθουν ορθογραφία αυτοί/αυτός που κάθησε και έγραψε αυτό το εντελώς αστείο κείμενο με τα τρελά ορθογραφικά λάθη που γελάει και ο κάθε πικραμένους διαβαζοντάς το.

Όσο για το 2ο email που μου ήρθε και με αποκαλούσαν οτι είμαι διαχειριστής του engineertech.gr και λέγανε πάλι τα ίδια αστεία πράγματα, έχω να τους απαντήσω οτι δεν είμαι διαχειριστής στο εν λόγω site και να σταματήσουν να ψάχνουν φαντάσματα, απλό μέλος είμαι και δεν είναι και καθόλου κακό να είμαι μέλος σε μια ομάδα ατόμων μηχανικών ΤΕ οι οποίοι έχουνε κάνει πολύ καλή δουλειά ομαδικά για τα συμφέροντα του κλάδου και πάντα στο καταδύναμην.

Επίσης να μας πεί όποιος έστειλε αυτό το κείμενο αν είναι ο ίδιος που κατά καιρούς αφήνει σε διάφορα post εδώ πέρα ειρωνικά και προσβληιτκά σχόλια για τα ΤΕΙ και τους αποφοίτους. Οτι και να πείτε πάντως το blog δεν κλείνει.

No comments: