Η
DNV
σε συνεργασία με την
Hyundai
Heavy
Industries
και την
APL
ανέπτυξαν ένα νέο σχεδιασμό για το σκαρί των εμπορικών πλοίων,
ο οποίος θα καταστήσει τα νέα πλοία της
APL
20% πιο αποδοτικά από πλευράς
ενεργειακής κατανάλωσης.
Ο σχεδιασμός βελτιστοποιείται για την γραμμή από την Άπω Ανατολή προς την Ευρώπη, με εννέα πιθανούς συνδυασμούς ταχύτητας και ρευμάτων. Κατά συνέπεια, η εγκατεστημένη προωθητική ισχύς θα μπορούσε να μειωθεί κατά περίπου 16% σε σύγκριση με τα σημερινά πλοία του ομίλου.
Σύμφωνα με την DNV, το πρώτο πλοίο κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στα ναυπηγεία της Hyundai και αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2013. Σημειώνεται επίσης ότι η εξοικονόμηση ενέργειας θα οδηγήσει σε οφέλη 3 εκατ. δολαρίων ανά πλοίο ετησίως για την APL, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=61414
Ο σχεδιασμός βελτιστοποιείται για την γραμμή από την Άπω Ανατολή προς την Ευρώπη, με εννέα πιθανούς συνδυασμούς ταχύτητας και ρευμάτων. Κατά συνέπεια, η εγκατεστημένη προωθητική ισχύς θα μπορούσε να μειωθεί κατά περίπου 16% σε σύγκριση με τα σημερινά πλοία του ομίλου.
Σύμφωνα με την DNV, το πρώτο πλοίο κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στα ναυπηγεία της Hyundai και αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2013. Σημειώνεται επίσης ότι η εξοικονόμηση ενέργειας θα οδηγήσει σε οφέλη 3 εκατ. δολαρίων ανά πλοίο ετησίως για την APL, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=61414
No comments:
Post a Comment