Συνεχίζεται το "μπουμ" στον τομέα των ελληνόκτητων
τάνκερ LNG. Η γερμανική εταιρεία MAN Diesel & Turbo ανακοίνωσε ότι θα προμηθεύσει
τις μηχανές για δύο νέα πλοία μεταφοράς LNG ελληνικής ιδιοκτησίας. Οι εταιρείες
που παρήγγειλαν τα σκάφη είναι οι Alpha Tankers και Freighters International Ltd
με έδρα την Αθήνα και οι μηχανές θα κατασκευαστούν στην Βαυαρία στην μονάδα της
MAN Diesel & Turbo στο Άουγκσμπουργκ (Αυγούστα).
Είναι ενδεικτικό ότι το ναυτιλιακό πρακτορείο Clarkson αναφέρει ότι 8 Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν δώσει παραγγελίες για κατασκευή τάνκερ LNG που αντιστοιχούν στις μισές περίπου παραγγελίες παγκοσμίως αυτό το διάστημα. Συγκεκριμένα, οι εν λόγω πλοιοκτήτες έχουν παραγγείλει 38 πλοία αυτού του είδους αξίας 5,8 δις ευρώ.
Από την άλλη, οι μηχανές που παραγγέλθηκαν για τα δύο πλοία από την ΜΑΝ, είναι μοντέλο MAN 51/60DF και μπορούν να λειτουργήσουν και με αέρια και με υγρά καύσιμα ταυτόχρονα.. Η παραγγελία αφορά συνολική εγκατεστημένη ισχύ ύψους 34 MW ανά σξάφος. Το κάθε σκάφος θα έχει δυναμικότητα 160.000 κυβ. μέτρων και θα λειτουργεί με ηλεκτρικό ντίζελ διπλού καυσίμου (DFDE).
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=63576
Είναι ενδεικτικό ότι το ναυτιλιακό πρακτορείο Clarkson αναφέρει ότι 8 Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν δώσει παραγγελίες για κατασκευή τάνκερ LNG που αντιστοιχούν στις μισές περίπου παραγγελίες παγκοσμίως αυτό το διάστημα. Συγκεκριμένα, οι εν λόγω πλοιοκτήτες έχουν παραγγείλει 38 πλοία αυτού του είδους αξίας 5,8 δις ευρώ.
Από την άλλη, οι μηχανές που παραγγέλθηκαν για τα δύο πλοία από την ΜΑΝ, είναι μοντέλο MAN 51/60DF και μπορούν να λειτουργήσουν και με αέρια και με υγρά καύσιμα ταυτόχρονα.. Η παραγγελία αφορά συνολική εγκατεστημένη ισχύ ύψους 34 MW ανά σξάφος. Το κάθε σκάφος θα έχει δυναμικότητα 160.000 κυβ. μέτρων και θα λειτουργεί με ηλεκτρικό ντίζελ διπλού καυσίμου (DFDE).
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=63576
No comments:
Post a Comment