Monday 5 September 2016

Καλό ταξίδι Αλέξανδρε Βέλιο

Μια φορά στο παρελθόν που τα είχα πάρει στο κρανίο μετά από ένα δελτίο του Kontra, είχα κατακρίνει έντονα τον Αλέξανδρο Βέλιο στο blog μου, εξαιτίας των απόψεών του κατά των θρησκειών της εκκλησίας και πολλών άλλων. Ο Αλέξανδρος Βέλιος υπερασπιζόταν την αθεϊα, πάντα όμως εξέφραζε τις απόψεις του με ευγένεια και αξιοπρέπεια χωρίς να θέλει να προσβάλλει κανέναν. 
Το μόνο πράγμα που ήμουν σύμφωνος εν μέρη ήταν η επιλογή της ευθανασίας. Η επιλογή της ευθανασίας πρέπει να υπάρχει και να παρέχεται από το κράτος προς τον πολίτη. Κατά την γνώμη μου βέβαια πρέπει να παρέχεται υπό προϋποθέσεις και περιορισμούς. 

Σήμερα συγκινήθηκα από τα video που έδωσε στην δημοσιότητα πριν ο ίδιος θέσει τέλος στην ζωή του. Ήταν ένας γλυκύτατος και αγαθός άνθρωπος. 

Όλοι κάποια στιγμή θα πεθάνουμε, δεν το αποφεύγουμε με τίποτα αυτό είτε είμαστε άθεοι είτε πιστοί σε κάποια θρησκεία/δόγμα είτε οτιδήποτε.

Ως φανατικός τηλεθεατής του kontra channel, έχω να του πω και εγώ με την σειρά μου, καλό του ταξίδι.

No comments: