Tuesday, 6 December 2011

Νέες προσφυγές στο ΣτΕ για το ΕΕΤΗΔΕ μέσω της ΔΕΗ στα διατηρητέα

Πέραν των κλασσικών προσφυγών στο ΣτΕ για το χαράτσι στα ακίνητα έχουμε και άλλες.

Στο ΣτΕ κατατέθηκε μια ακόμη προσφυγή για την ακύρωση του ειδικού τέλους ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών στα διατηρητέα κτίρια. Την προσφυγή κατέθεσαν 17 ιδιοκτήτες ακινήτων, μεταξύ αυτών και δικηγόροι. Υποστηρίζουν ότι στην επίμαχη υπουργική απόφαση προβλέπει ότι τα διατηρητέα απαλλάσσονται από το «χαράτσι» μόνο εφόσον είναι κενά, δεν επιφέρουν εισόδημα και δεν ιδιοκατοικούνται.

Όμως, η πρόβλεψη αυτή, σύμφωνα με τους 17, διευκολύνει την εγκατάλειψη και πάντως τη μη τακτική συντήρηση κτιρίων που έχουν ενταχθεί στην κατηγορία των διατηρητέων, με αποφάσεις των αρμόδιων υπουργείων. Με τον τρόπο αυτό, σημειώνουν οι 17, «τιμωρούνται οι επιμελείς κύριοι ή νομείς τους, που τα κατοικούν, τα φροντίζουν και τα συντηρούν, ως στοιχεία της εθνικής μας αρχιτεκτονικής κληρονομιάς, με επιπλέον φορολογικό βάρος, αντί να ενθαρρύνονται προς την κατεύθυνση της διάσωσης και συντήρησής τους».

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=162905

No comments: