Thursday, 7 May 2015

Έτοιμο το Ιράν να αυξήσει τις εξαγωγές πετρελαίου

Το Ιράν είναι έτοιμο να αυξήσει τις εξαγωγές πετρελαίου όταν αρθούν οι κυρώσεις εις βάρος της χώρας, όπως δήλωσε την Τετάρτη ο Ιρανός υπουργός Πετρελαίου Bijan Zangeneh. Οι κυρώσεις έχουν οδηγήσει στη μείωση των ποσοστώσεων του Ιράν στον ΟΠΕΚ κατά 60%. Όπως είπε ο Ιρανός υπουργός, η χώρα του θα αυξήσει τις εξαγωγές όταν αρθούν οι κυρώσεις και θα αποκαταστήσει το μερίδιο που παραδοσιακά διατηρούσε στην παγκόσμια αγορά.

Η παραγωγή πετρελαίου στο Ιράν ανέρχεται σε 3 εκατ. βαρέλια την ημέρα, ωστόσο μπορεί να εξάγει λίγο περισσότερο από 1 εκατομμύριο βαρέλια. Εκτιμάται ότι η χώρα έχει αποθηκεύσει περί τα 30 εκατ. βαρέλια, τα οποία θα κατευθυνθούν στις διεθνείς αγορές όταν τερματιστεί το καθεστώς των κυρώσεων. Η Τεχεράνη έχει επίσης ανακοινώσει ότι θα αντικαταστήσει τις συμφωνίες επαναγοράς με ένα νέο μοντέλο συμβολαίου, ώστε να προσελκύσει περισσότερες ξένες επενδύσεις στην ενεργειακή βιομηχανία.
 
http://energypress.gr/news/etoimo-iran-na-ayxisei-tis-exagoges-petrelaioy

No comments:

Post a Comment