Το Ιράν είναι έτοιμο να αυξήσει τις εξαγωγές πετρελαίου όταν
αρθούν οι κυρώσεις εις βάρος της χώρας, όπως δήλωσε την Τετάρτη ο Ιρανός
υπουργός Πετρελαίου Bijan Zangeneh. Οι κυρώσεις έχουν οδηγήσει στη μείωση των ποσοστώσεων του Ιράν στον
ΟΠΕΚ κατά 60%. Όπως είπε ο Ιρανός υπουργός, η χώρα του θα αυξήσει τις
εξαγωγές όταν αρθούν οι κυρώσεις και θα αποκαταστήσει το μερίδιο που
παραδοσιακά διατηρούσε στην παγκόσμια αγορά.
Η παραγωγή πετρελαίου στο Ιράν ανέρχεται σε 3 εκατ. βαρέλια την
ημέρα, ωστόσο μπορεί να εξάγει λίγο περισσότερο από 1 εκατομμύριο
βαρέλια. Εκτιμάται ότι η χώρα έχει αποθηκεύσει περί τα 30 εκατ. βαρέλια, τα
οποία θα κατευθυνθούν στις διεθνείς αγορές όταν τερματιστεί το καθεστώς
των κυρώσεων. Η Τεχεράνη έχει επίσης ανακοινώσει ότι θα αντικαταστήσει τις
συμφωνίες επαναγοράς με ένα νέο μοντέλο συμβολαίου, ώστε να προσελκύσει
περισσότερες ξένες επενδύσεις στην ενεργειακή βιομηχανία.
http://energypress.gr/news/etoimo-iran-na-ayxisei-tis-exagoges-petrelaioy
No comments:
Post a Comment