Friday, 8 May 2015

Πως θα γίνονται οι ημερήσιες δημοπρασίες δικαιωμάτων κατά τη συντήρηση της διασύνδεσης Ελλάδας-Βουλγαρίας

Οι διαχειριστές ΑΔΜΗΕ και ESO-EAD με κοινή τους απόφαση θα δώσουν σε λειτουργία την διασύνδεση Ελλάδα - Βουλγαρία τις ώρες όπου δεν θα γίνονται εργασίες συντήρησης. Ως αποτέλεσμα θα θα γίνουν ημερήσιες δημοπρασίες δικαιωμάτων για τις παρακάτω χρονικές περιόδους

  • 11 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 12 Μαίου
  • 12 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 13 Μαίου
  • 14 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 15 Μαίου
  • 16 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 17 Μαίου
  • 17 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 18 Μαίου
  • 19 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 20 Μαίου
  • 20 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 21 Μαίου
  • 21 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 22 Μαίου
  • 22 Μαίου από 18.00 CET ως 24.00 CET της 22 Μαίου
Για τις παραπάνω περιόδους το NTC της διασύνδεσης θα διαμορφωθεί στα 200MW για τις 2 κατευθύνσεις της διασύνδεσης, σημειώνει ο ΑΔΜΗΕ.

http://energypress.gr/news/pos-tha-ginontai-oi-imerisies-dimoprasies-dikaiomaton-kata-ti-syntirisi-tis-diasyndesis-elladas

No comments:

Post a Comment