Οι διαχειριστές ΑΔΜΗΕ και ESO-EAD με κοινή τους απόφαση θα δώσουν
σε λειτουργία την διασύνδεση Ελλάδα - Βουλγαρία τις ώρες όπου δεν θα
γίνονται εργασίες συντήρησης. Ως αποτέλεσμα θα θα γίνουν ημερήσιες δημοπρασίες δικαιωμάτων για τις παρακάτω χρονικές περιόδους
- 11 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 12 Μαίου
- 12 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 13 Μαίου
- 14 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 15 Μαίου
- 16 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 17 Μαίου
- 17 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 18 Μαίου
- 19 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 20 Μαίου
- 20 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 21 Μαίου
- 21 Μαίου από 18.00 CET ως 06.00 CET της 22 Μαίου
- 22 Μαίου από 18.00 CET ως 24.00 CET της 22 Μαίου
Για τις παραπάνω περιόδους το NTC της διασύνδεσης θα διαμορφωθεί
στα 200MW για τις 2 κατευθύνσεις της διασύνδεσης, σημειώνει ο ΑΔΜΗΕ.
http://energypress.gr/news/pos-tha-ginontai-oi-imerisies-dimoprasies-dikaiomaton-kata-ti-syntirisi-tis-diasyndesis-elladas
No comments:
Post a Comment