Thursday, 7 May 2015

Iberdrola: Θα κατασκευάσει νέα μονάδα ΣΗΘΥΑ 56 MW στο Μεξικό

Η ισπανική Iberdrola ανέλαβε για λογαριασμό της εταιρείας πετροχημικών Dynasol την κατασκευή μονάδας Συμπαραγωγής Ηλεκτρικής και Θερμικής Ενέργειας, ισχύος 56 MW, στην Tamaulipas που βρίσκεται στο Μεξικό. Η κατασκευή της μονάδας θα κοστίσει περί τα 1,3 δισ. πέσος (84 εκατ. δολ.), σύμφωνα με την ισπανική κατασκευάστρια.

Η σχεδιαζόμενη επένδυση αποτελεί μέρος της στρατηγικής επέκτασης της εταιρείας στο Μεξικό, όπου προγραμματίζονται περί τα $5 δισ ενεργειακών επενδύσεων για τα επόμενα χρόνια. Αυτή τη στιγμή η Iberdrola κατασκευάζει στη χώρα 2 ακόμη μονάδες CCGT και 2 μονάδες ΣΗΘΥΑ, καθώς και 2 αιολικά πάρκα συνολικής ισχύος περίπου 900 MW.
 
http://energypress.gr/news/iberdrola-tha-kataskeyasei-nea-monada-sithya-56-mw-sto-mexiko

No comments: