Το ενδιαφέρον των καταναλωτών έχει προσελκύσει τον τελευταίο χρόνο ιδιαίτερα η υγραεριοκίνηση.
Όπως προκύπτει από επίσημα στοιχεία, περισσότερα από 22.000 υγραεριοκίνητα οχήματα πέρασαν από ΚΤΕΟ το 2011.
Βασικό κίνητρο είναι η τιμή του υγραερίου (σήμερα το λίτρο κάνει 90 λεπτά) έναντι εκείνης της βενζίνης (1,90 ευρώ το λίτρο).
Το «πέρασμα» στην υγραεριοκίνηση, ωστόσο, ενός αυτοκίνητου 1.200-1.600 κ. εκ. κυμαίνεται στα 1.200 ευρώ.
Εξαρτάται όμως από τον εγκατάσταση, αλλά και την μάρκα του κιτ μετατροπής που θα τοποθετηθεί, τον εξοπλισμό δηλαδή.
Έχει σημασία πάντως να ξέρει κανείς, ότι σε ένα όχημα η κατανάλωση του υγραερίου είναι αυξημένη κατά 10% έναντι της βενζίνης.
Αν δηλαδή ένα όχημα καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ, (δηλαδή ο κάτοχός του με σημερινές τιμές πληρώνει 19 ευρώ), με υγραέριο θα καταναλώσει 11 λίτρα, που σε κόστος μεταφράζεται κοντά στα 10 ευρώ.
Και πάλι υπάρχει όφελος, απλώς η κατανάλωση είναι λίγο πιο «τσιμπημένη».
Τεράστιο ρόλο στην αξιοπιστίας της μετατροπής, παίζει ο εγκατάστασης.
Τα τελευταία χρόνια έχουν ξεφυτρώσει σαν τα «μανιτάρια» πάρα πολλοί.
Επίσης, πρέπει ο ιδιοκτήτης να δώσει βάρος στην μάρκα του εξοπλισμού μετατροπής, καθώς υπάρχουν μάρκες και μάρκες.
Πλέον στο παιχνίδι έχουν μπει και μεγάλοι εισαγωγείς αυτοκινήτων, όπου μπορεί η μετατροπή να είναι λίγο ακριβότερη, αλλά ο ενδιαφερόμενος έχει τουλάχιστον την εγγύηση μιας μεγάλης αντιπροσωπείας.
http://www.energypress.gr/news/Ti-prepei-na-gnwrizete-gia-thn-ygraeriokinhsh
Όπως προκύπτει από επίσημα στοιχεία, περισσότερα από 22.000 υγραεριοκίνητα οχήματα πέρασαν από ΚΤΕΟ το 2011.
Βασικό κίνητρο είναι η τιμή του υγραερίου (σήμερα το λίτρο κάνει 90 λεπτά) έναντι εκείνης της βενζίνης (1,90 ευρώ το λίτρο).
Το «πέρασμα» στην υγραεριοκίνηση, ωστόσο, ενός αυτοκίνητου 1.200-1.600 κ. εκ. κυμαίνεται στα 1.200 ευρώ.
Εξαρτάται όμως από τον εγκατάσταση, αλλά και την μάρκα του κιτ μετατροπής που θα τοποθετηθεί, τον εξοπλισμό δηλαδή.
Έχει σημασία πάντως να ξέρει κανείς, ότι σε ένα όχημα η κατανάλωση του υγραερίου είναι αυξημένη κατά 10% έναντι της βενζίνης.
Αν δηλαδή ένα όχημα καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ, (δηλαδή ο κάτοχός του με σημερινές τιμές πληρώνει 19 ευρώ), με υγραέριο θα καταναλώσει 11 λίτρα, που σε κόστος μεταφράζεται κοντά στα 10 ευρώ.
Και πάλι υπάρχει όφελος, απλώς η κατανάλωση είναι λίγο πιο «τσιμπημένη».
Τεράστιο ρόλο στην αξιοπιστίας της μετατροπής, παίζει ο εγκατάστασης.
Τα τελευταία χρόνια έχουν ξεφυτρώσει σαν τα «μανιτάρια» πάρα πολλοί.
Επίσης, πρέπει ο ιδιοκτήτης να δώσει βάρος στην μάρκα του εξοπλισμού μετατροπής, καθώς υπάρχουν μάρκες και μάρκες.
Πλέον στο παιχνίδι έχουν μπει και μεγάλοι εισαγωγείς αυτοκινήτων, όπου μπορεί η μετατροπή να είναι λίγο ακριβότερη, αλλά ο ενδιαφερόμενος έχει τουλάχιστον την εγγύηση μιας μεγάλης αντιπροσωπείας.
http://www.energypress.gr/news/Ti-prepei-na-gnwrizete-gia-thn-ygraeriokinhsh
No comments:
Post a Comment