Έκπληκτος έμεινα από την χθεσινή εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου στο ALTER, Στην συγκεκριμένη εκπομπή είχαν ως θέμα συζήτησης την παλαιά βαριά βιομηχανία που είχε η Ελλάδα. Στην εκπομπή είχανε καλέσει έναν κύριο ο οποίος είχε μαζί του ένα βιβλίο σχετικά με το θέμα που ήταν υπό συζήτηση.
Μερικά από τα πολλά πράγματα λοιπόν που είπανε εκεί ήτανε και το πρώτο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο αυτό κατασκευάσθηκε στην Ελλάδα το 1974. Ήτανε σχετικά ένα μικρό αμάξι που έφερε μπαταρία. Η αντοχή της μπαταρίας ήτανε για απόσταση 100km και μέγιστη ταχύτητα 90km/h. Από αυτά τα δύο δεδομένα μπορώ να βγάλω το συμπέρασμα οτι ο ελάχιστος χρόνος αποφόρτισης της μπαταρίας ήτανε t = x/u = 100km / 90km/h = 10/9 της ώρας ή 1.111 ώρες ή 67 min. Η μπαταρία του αμαξιού επαναφορτιζότανε με καλώδιο που συνδεόταν σε πρίζα οικιακής ΗΕ. Επειδή μέσα στην πόλη σπάνια τρέχουμε με 90km/h αν βάλουμε 30km/h στον τύπο βγάζει 3.333 h ή 200 min.
Από τα υπόλοιπα που άκουσα ήτανε για βιομηχανίες κατασκευής αυτοκινήτων όπως ο Μαλκότσης και άλλες που δεν θυμάμαι,σε μερικές έχουνε απομείνει μερικά ερείπια. Στην Ελλάδα από το 1920 υπήρχε βιομηχανία κατασκευής ατμομηχανών,ακόμα υπήρχανε ποιο μετά και βιομηχανίες παραγωγής αμαξωμάτων λεωφορίων και μοτοσυκλετών. Ένας ανέφερε στην εκπομπή οτι στα παλιά ναυπηγεία της Σύροτ τα οποία έχουν κλείσει τώρα υπήρχανε τεχνοτροπίες κατασκευής πλοίων και γενικά πλωτών οχημάτων με αμιγώς ελληνική προέλευση τις οποίες πήρανε οι ξένοι από εμάς.
Στο τέλος της παρακολούθησης κατά την συζήτηση για τις αιτίες τις οποίες έκλεισαν αυτές οι βιομηχανίες όλοι αναφέρθηκαν στο πολιτικό σύστημα το οποίο με την σκανδαλώδη/δαιδαλώδη γραφειοκρατία του κατάφερε να συντρίψει και να εξαφανίσει από προσώπου Γής οτι κατάφεραν να κάνουν στην Ελλάδα οι ικανοί και πανέξυπνοι Έλληνες βιομήχανοι/εφευρέτες.
Τώρα φάτε τα @@ του Δ.Ν.Τ.
No comments:
Post a Comment