Thursday, 29 September 2016

Η DAIKIN Hellas παρουσιάζει το Stand By Me, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Τεχνικής Υποστήριξης που περιλαμβάνει δωρεάν εκτεταμένη εγγύηση

Η κορυφαία βιομηχανία κλιματιστικών DAIKIN με γνώμονα το μοναδικό κλίμα ασφάλειας που παρέχει σε όλους τους πελάτες της, παρουσιάζει το πλέον ολοκληρωμένο πρόγραμμα τεχνικής υποστήριξης, Stand By Me. Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση και εξασφαλίζει μέγιστη ενεργειακή απόδοση.

Εκτεταμένη εγγύηση 

Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα του Stand By Me είναι η δυνατότητα δωρεάν επέκτασης της εγγύησης για μονάδες με νέας γενιάς ψυκτικό μέσο R32, καλύπτοντας τα κόστη εργασίας* και ανταλλακτικών. Το μόνο που χρειάζεται είναι η καταχώριση της μονάδας κλιματισμού στον ειδικά διαμορφωμένο ιστότοπο standbyme.daikin.gr της εταιρείας ώστε οι χρήστες να απολαύσουν τα οφέλη της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Γρήγορη παρακολούθηση από τεχνικούς συνεργάτες της DAIKIN

Με την καταχώριση της μονάδας στο standbyme.daikin.gr, οι συνεργάτες της DAIKIN ενημερώνονται αυτόματα εξασφαλίζοντας στους πελάτες γρήγορη και αξιόπιστη τεχνική υποστήριξη. Παράλληλα, οι χρήστες του Stand By Me έχουν την δυνατότητα να διαχειρίζονται μέσω του site όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που σχετίζονται με το σύστημα τους όπως έγγραφα καταχώρισης, ιστορικό παρακολούθησης και συντήρησης ενώ έχουν άμεση πρόσβαση στις απαραίτητες πληροφορίες για τη διασφάλιση άψογης τεχνικής υποστήριξης.

Εκτεταμένη εγγύηση για ανταλλακτικά

Οι πελάτες της DAIKIN μπορούν να υπολογίζουν πάντα στους επίσημους συνεργάτες της εταιρείας για να εξασφαλίσουν μεγάλη διάρκεια ζωής, την ομαλή λειτουργία και όλα τα άλλη οφέλη εγκατάστασης της DAIKIN.  Οι τεχνικοί συνεργάτες της DAIKIN χρησιμοποιούν αποκλειστικά ανταλλακτικά της εταιρείας και έχουν όλη την απαραίτητη τεχνική γνώση για να επιλύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει. Με μικρό κόστος υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης για συγκεκριμένα ανταλλακτικά. Παράλληλα εξασφαλίζεται η γρήγορη αντικατάσταση κάθε εξαρτήματος έτσι όσοι επιλέγουν DAIKIN δεν ανησυχούν για απρογραμμάτιστες δαπάνες.
Η DAIKIN Hellas διαθέτει επίσης και το DAIKIN helpdesk, στο οποίο οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται για οτιδήποτε χρειαστούν, τηλεφωνικά (2108761300) ή μέσω email (info@daikin.gr), από τις 08:00 ως τις 18:00, Δευτέρα με Παρασκευή. Τα έμπειρα στελέχη της εταιρείας είναι καταρτισμένα ώστε να ενημερώνουν για τις τεχνικές προδιαγραφές όλης της γκάμας των προϊόντων, να καθοδηγούν για την επιλογή του τύπου μηχανήματος που θα αγοράσουν, να υποδεικνύουν προτεινόμενα σημεία πώλησης και να βοηθούν στην επίλυση τεχνικών προβλημάτων αλλά και στην εγκατάσταση και ρύθμιση προϊόντων.

http://energypress.gr/news/i-daikin-hellas-paroysiazei-stand-me-olokliromeno-programma-tehnikis-ypostirixis-poy

No comments: