Το όνειρο κάθε μοντελιστή με οικολογικές ανησυχίες γίνεται
πραγματικότητα: ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο ελαφρύ αεροσκάφος διατίθεται
πλέον στην αγορά προς 35.000 ευρώ (34.990, για την ακρίβεια). Προτού
καθίσει πίσω από το «πηδάλιο», ο ιδιοκτήτης του θα πρέπει... να το
συναρμολογήσει.
Το eSpyder, όπως ονομάζεται, είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αεροσκάφος που κυκλοφορεί στο εμπόριο και το οποίο έχει λάβει τη γερμανική πιστοποίηση DULV. Παρότι αναπτύχθηκε στην Κίνα, διατίθεται από την αμερικανική GreenWing, η οποία υποστηρίζει ότι η μπαταρία που τροφοδοτεί το μονοθέσιο αεροσκάφος φορτίζει πλήρως σε λιγότερο από δύο ώρες, επιτρέποντάς του να βρίσκεται στον αέρα για μία έως μιάμιση ώρα.
"Θα ήταν επίσης δυνατό να χρησιμοποιηθούν ηλιακές κυψέλες στην οροφή ενός υπόστεγου ώστε να φορτίζεται η μπαταρία μεταξύ των πτήσεων και το αεροσκάφος να μπορεί να πετάει καθημερινά χωρίς να χρειάζεται ενέργεια από το δίκτυο ηλεκτροδότησης", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της GreenWing Τιαν Γου.
Διευκρίνισε ότι ο κινητήρας του eSpyder είναι σχεδόν αθόρυβος, επιτρέποντας στον κυβερνήτη του να πετάει στα 300 μέτρα και με ταχύτητα έως 109 χιλιομέτρων την ώρα, «χωρίς προσπάθεια, ακούγοντας ό,τι συμβαίνει από κάτω.
(naftemporiki.gr)
http://www.energypress.gr/news/Diathesimo-sthn-agora-hlektrokinhto-aeroskafos
Το eSpyder, όπως ονομάζεται, είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αεροσκάφος που κυκλοφορεί στο εμπόριο και το οποίο έχει λάβει τη γερμανική πιστοποίηση DULV. Παρότι αναπτύχθηκε στην Κίνα, διατίθεται από την αμερικανική GreenWing, η οποία υποστηρίζει ότι η μπαταρία που τροφοδοτεί το μονοθέσιο αεροσκάφος φορτίζει πλήρως σε λιγότερο από δύο ώρες, επιτρέποντάς του να βρίσκεται στον αέρα για μία έως μιάμιση ώρα.
"Θα ήταν επίσης δυνατό να χρησιμοποιηθούν ηλιακές κυψέλες στην οροφή ενός υπόστεγου ώστε να φορτίζεται η μπαταρία μεταξύ των πτήσεων και το αεροσκάφος να μπορεί να πετάει καθημερινά χωρίς να χρειάζεται ενέργεια από το δίκτυο ηλεκτροδότησης", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της GreenWing Τιαν Γου.
Διευκρίνισε ότι ο κινητήρας του eSpyder είναι σχεδόν αθόρυβος, επιτρέποντας στον κυβερνήτη του να πετάει στα 300 μέτρα και με ταχύτητα έως 109 χιλιομέτρων την ώρα, «χωρίς προσπάθεια, ακούγοντας ό,τι συμβαίνει από κάτω.
(naftemporiki.gr)
http://www.energypress.gr/news/Diathesimo-sthn-agora-hlektrokinhto-aeroskafos
No comments:
Post a Comment