Saturday 17 July 2010

AEI - TEI vs Έρωτας..........

Παρακάτω παραθέτω τα post μιας φοιτήτριας που έγραψε σε ένα forum με σκοπό να ακούσει συμβουλές.

Δεν αντέχω άλλο...
Είμαι 21 χρονών.Σπουδάζω στο Μαθηματικό Αθηνών και εδώ και 2 χρόνια, περίπου, τα έχω ένα παιδί 1 χρόνο μεγαλύτερο μου. Οι γονείς μου δεν εγκρίνουν το παιδι αυτό. Δεν το ξέρουν...δεν τον εχουν γνωρισει και δεν θέλουν (όπως μου έχουν πει). Δεν τον εγκρίνουν γτ σπουδάζει σε ΤΕΙ πληροφορική... είναι δλδ-κατά τη γνώμη τους- κατώτερος! Δεν τους ενδιαφέρει το αν είναι καλό παιδί (χαρακτήρας, κλπ) το αν μ' αγαπάει ή το αν με κάνει ευτυχισμένη.Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι ότι η σχολή του είναι κατώτερη από τη δική μου. Έχουμε ρίξει ομηρικούς καυγάδες...ειδικά στις αρχές γτ πίστευα ότι με τον καιρό θα το συνήθιζαν και θα άλλαζαν στάση. Πέρασε ένα διάστημα που τα πράγματα κάπως ηρέμησαν και ανάσανα...τον τελευταίο καιρό όμως έχουν αρχίσει πάλι.Δεν αντέχω να τους αντιμετωπίζω κάθε φορά...μου λένε ότι έχω πέσει στα σ**τα (sorry κιόλας) και δεν χάνουν ευκαιρία να τον κακολογούν ή και να τον βρίζουν μπροστά μου. Έχει περάσει τόσος καιρός και είναι πάλι σαν να αρχίζω από τη αρχή την προσπάθεια...Δεν αντέχω άλλο...Έχω απελπιστεί...
Όποιος μπορεί ας βοηθήσει!


Παρακάτω και άλλο post.

Το μόνο που έκανα είναι να τους πω ότι τα έχω με το παιδί 2 εβδομάδες αφού το φτιάξαμε...δλδ τους το ανακοίνωσα! Μου είπαν ότι δε ζήτησες τη γνώμη μας για τα φτιάξετε (ντρέπομαι που το λέω) και μου είπαν ότι τις 2 εβδομάδες που τα είχαμε και δεν το ήξεραν τους φλόμωσα στο ψέμα. Προσπάθησα να τους λογικέψω και να τους πω ότι αυτά δε γίνονται...και ότι έπρεπε να περάσει λίγο χρονικό διάστημα μέχρι να δω πως θα πάει!Δεν καταλαβαίνουν τίποτα... 

Να και η "ευγενής" απάντηση που αναγκάστηκα και τις έδωσα στο forum για να μην φάω και κανένα ban.

φαίνεται οτι οι γονείς σου έχουνε το κλασικό ελληνικό και οπισθοδρομικό στερεότυπο οτι η κόρη πρέπει να βρεί πλούσιο και ευκατάστατο άνδρα με περιουσία επιστήμονα κτλπ κτλπ. Εφόσον το αγόρι σου είναι λογικό άτομο τα πάτε καλά σου αρέσει και του αρέσεις τότε απλά γράψτους και ασε να λένε οτι θέλουνε οι γονείς,φυσικά και η προσωπικότητα ενός ατόμου δεν κρίνετε μόνο από την σχολή που σπουδάζει. Συνέχισε την σχέση σου.

Την κανονική απάντηση όμως που έπρεπε να δώσω αλλά δεν την έδωσα εκεί για να μην φάω ban θα την δώσω εδώ που μπορώ να πώ οτι μου γουστάρει.

Έλληνες κολογονείς,ανοίχτε το μιαλό σας και αφίστε τα παιδιά σας να κάνουν τις επιλογές τους,άμα τις φάνε στα μούτρα καλά να πάθουνε.
Απορώ εν έτη 2010 πως κυριαρχούνε ακόμα απόψεις της δεκαετίας του 60-70 άντε και 80. Για αυτό δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά η ελληνική κοινωνία.
Κολογονείς που ψάχνετε μέσον και κονέ και γίνεστε συμμέτοχοι και παραγωγοί της διαφθοράς στην Ελλάδα για να βολέψετε τα καλόπαιδά σας.
Τομάρια που κάνετε ακόμα σαν χωριάτες λές και δεν μπορεί μια ενήλικη κοπέλα να αποφασίσει τι είναι αυτό που θέλει,και πρέπει να τις κάνουνε προξενιό οι γονείς και να τις βρούνε πλούσιο και ευκατάστατο άντρα με τραπεζικές καταθέσεις ακίνητα βίλλες και πισίνες,διότι η γυναίκα πρέπει να καλοπερνάει να έχει λευτά τα ντύνεται όμορφα και να γεννήσει πολλά παιδιά και φυσικά να μην δουλεύει εις βάρος του άντρα.
Κολογονείς που με την απαρχιωμένη και οπισθοδρομική ιδεολογία σας κάνετε τις γυναίκες να θέλουν να ζούνε εις βάρος του άντρα,και μιλάω για αυτές τις λίγες γυναίκες που υπάρχουνε.
Αμμόρφωτοι γονείς για πείτε μας άμα ο/η υιός/κόρη σας τα φτιάξει με έναν που έχει έναν τοίχο γεμάτο διπλώματα και δεν έχει καθόλου δουλειά πως θα βρούνε χρήματα και να κάνουνε οικογένεια.

Από εδώ και πέρα όποτε εντοπίζω στο διαδύκτιο τέτοιες περιπτώσεις θα τις postaρω στο blog μου και θα τους κράζω.

No comments: