Σημαντικές εταιρίες παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων η Motorola Mobility, η Deutsche Bank, το Bloomberg, η Method και η BD (Becton, Dickinson & Co.) προμηθεύονται ή δεσμεύονται να προμηθευτούν τουλάχιστον το 25% της απαραίτητης ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνουν για τη λειτουργία τους από αιολική ισχύ. Οι εταιρίες ανακοίνωσαν τη δέσμευση τους να πιστοποιηθούν με τη νέα καταναλωτική ετικέτα WindMade™, στην εκδήλωση για την Παγκόσμια Κυκλοφορία της που φιλοξενήθηκε στη Νέα Υόρκη.
Τα ονόματα των πρωτοπόρων της WindMade™, των πρώτων εταιριών που χρησιμοποιούν την πρώτη παγκοσμίως ετικέτα κατανάλωσης αιολικής ενέργειας, ανακοινώθηκαν σήμερα σε μια εκδήλωση που διοργάνωσαν από κοινού η WindMade™ και η Πρωτοβουλία «Παγκόσμιο Συμβόλαιο» του ΟΗΕ (UNGlobalCompact) στη Νέα Υόρκη.
Η ετικέτα επιτρέπει στις συμμετέχουσες εταιρίες να κοινοποιούν το μερίδιο της αιολικής και των άλλων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που χρησιμοποιούν ως μέρος της συνολικής ενεργειακής τους ζήτησης για τις λειτουργίες τους, στους καταναλωτές τους. Ο αντικειμενικός σκοπός της WindMade™ είναι να αυξήσει τη ζήτηση αιολικής ενέργειας και ως εκ τούτου να προωθήσει τις επενδύσεις και την ανάπτυξη των αγορών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
«Αυτές οι εταιρίες βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του παγκόσμιου κινήματος αειφορίας», δήλωσε ο HenrikKuffner, Διευθύνων Σύμβουλος της WindMade™. «Τις καλωσορίζουμε, με χαρά, στη μοναδική πρωτοβουλία της WindMade™ και πιστεύουμε ότι θα τις ακολουθήσουν κι άλλοι πολλοί μέσα στις εβδομάδες και τους μήνες που ακολουθούν».
«Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αναλάβουν δράση. Το 67% 31.000 καταναλωτών παγκοσμίως μας είπαν ότι θα προτιμούσαν προϊόντα που φέρουν την ετικέτα WindMade™, έστω κι αν κοστίζουν περισσότερο», δήλωσε ο Morten Albæk, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Ανάλυσης Πελατών στη Vestas Wind Systems, της εταιρίας που εμπνεύστηκε και ηγείται της πρωτοβουλίας WindMade™. «Η WindMade™ δίνει την πρωτοβουλία στους καταναλωτές να προτιμήσουν τις εταιρίες που επιλέγουν την αιολική ενέργεια».
«Θεωρούμε ότι η καθαρή ανάπτυξη είναι καλή οικονομία», δήλωσε η Sabine Miltner, Διευθύντρια Αειφορίας του Γερμανικού Τραπεζικού Ομίλου Deutsche Bank. «Δεσμευόμαστε να επηρεάσουμε τους ιθύνοντες των κύριων δραστηριοτήτων μας προς την κατεύθυνση μια καθαρότερης και περισσότερο ενεργειακά αποδοτικής παγκόσμιας οικονομίας. Θεωρούμε ότι πρέπει να αποτελέσουμε παράδειγμα προς μίμηση, γι’ αυτό και τα τελευταία τέσσερα χρόνια, έχουμε αυξήσει τη χρήση καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας από το επτά (7%) στο εξήντα πέντε (65%) τοις εκατό. Η πρωτοβουλία της WindMade™ αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός, για περισσότερη διαφάνεια στην αγορά και είμαστε ευτυχείς που συμμετέχουμε σε αυτή τη νέα σύμπραξη».
«Πρόθεση της Motorola Mobility, μέσω της συμμετοχής μας στην πρωτοβουλία WindMade™ είναι να ενθαρρύνουμε περεταίρω τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας όπως την αιολική και την ηλιακή ενέργεια σε όλον τον κόσμο», δήλωσε ο Bill Olson, Διευθυντής Αειφορίας της Motorola Mobility.
«Ο τομέας της καθαρής ενέργειας είναι έτοιμος να προμηθεύσει τους καταναλωτές. Αυτό που απομένει είναι η ενθάρρυνση της ζήτησης καθαρής ενέργειας. Οι κυβερνήσεις έκαναν ό,τι είχαν να κάνουν από την πλευρά τους. Τώρα είναι η ώρα της επιχειρηματικής κοινότητας να ηγηθεί αποδεικνύοντας έμπρακτα την αφοσίωσή της στην ανάπτυξη της καθαρής ενέργειας. Η WindMade™ μας παρέχει τον οδικό χάρτη προς την επίτευξη αυτού του στόχου», δήλωσε ο Curtis Ravanel, Διευθυντής Αειφορίας του Bloomberg.
«Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην τεχνολογία αιολικής ενέργειας χρειάζονται ένα σύνολο προτύπων παγκόσμιας ισχύος, εάν θέλουν να παράσχουν την κρίσιμη για τους εμπλεκόμενους με τις δραστηριότητές τους φορείς διαφάνεια και να κερδίσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που επιφέρουν αυτού του είδους οι επενδύσεις στην επιχειρηματικότητά τους», δήλωσε η Kathy Nieland, Επικεφαλής του Τομέα Αειφορίας της PwC.
«Η χρήση αιολικής ενέργειας βοηθά την BD να εξελίσσεται σε έναν περισσότερο αειφόρο οργανισμό και η ετικέτα WindMade™ στέλνει το μήνυμα προς τους πελάτες και τις επιχειρήσεις του τομέα μας ότι η υποστήριξη των καθαρών πηγών ηλεκτρικής ενέργειας αποτελεί σώφρωνα επιλογή και επιτυχημένη επιχειρηματική απόφαση για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των βιομηχανιών», δήλωσε ο GlennBarbi, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Παγκόσμιας Αειφορίας της BD.
Σύμφωνα με τον κανονισμό της WindMade™, προϋπόθεση για τη χρήση της ετικέτας από μια εταιρία είναι η ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνει να προέρχεται από αιολική ισχύ σε ποσοστό τουλάχιστον 25%. Αυτό το ποσοστό μπορεί να προέρχεται είτε από μονάδα παραγωγής αιολικής ισχύος ιδιοκτησίας της εταιρίας είτε από μακράς διάρκειας συμφωνία προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από εταιρία παραγωγής αιολικής ισχύος ή με την αγορά υψηλής ποιότητας Πιστοποιητικών ΑΠΕ, εγκεκριμένων από τη WindMade™. Το ακριβές ποσοστό χρήσης αιολικής ενέργειας θα αναγράφεται στην ετικέτα. Οι εταιρίες έχουν τη δυνατότητα επιλογής πιστοποίησης σε παγκόσμιο, περιφερειακό ή τοπικό επίπεδο λειτουργιών των εγκαταστάσεών τους, πληροφορία, η οποία επίσης θα διευκρινίζεται στην ετικέτα τους.
Η ετικέτα WindMade™ κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, πέρσι τέτοιον καιρό, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, με την υποστήριξη της Πρωτοβουλίας «Παγκόσμιο Συμβόλαιο» του ΟΗΕ (UN Global Compact), του Ομίλου Vestas Wind Systems, του Παγκόσμιου Ταμείου για τη Φύση (WWF), του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αιολικής Ενέργειας (GWEC), του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg ως επίσημος πάροχος πληροφοριών, του Ομίλου LEGO και της PwC ως επίσημη αρχή πιστοποίησής της.
http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/aiolika/nea-etiketa-WindMade-gia-tin-energeia-apo-aiol ika.html
Τα ονόματα των πρωτοπόρων της WindMade™, των πρώτων εταιριών που χρησιμοποιούν την πρώτη παγκοσμίως ετικέτα κατανάλωσης αιολικής ενέργειας, ανακοινώθηκαν σήμερα σε μια εκδήλωση που διοργάνωσαν από κοινού η WindMade™ και η Πρωτοβουλία «Παγκόσμιο Συμβόλαιο» του ΟΗΕ (UNGlobalCompact) στη Νέα Υόρκη.
Η ετικέτα επιτρέπει στις συμμετέχουσες εταιρίες να κοινοποιούν το μερίδιο της αιολικής και των άλλων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που χρησιμοποιούν ως μέρος της συνολικής ενεργειακής τους ζήτησης για τις λειτουργίες τους, στους καταναλωτές τους. Ο αντικειμενικός σκοπός της WindMade™ είναι να αυξήσει τη ζήτηση αιολικής ενέργειας και ως εκ τούτου να προωθήσει τις επενδύσεις και την ανάπτυξη των αγορών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
«Αυτές οι εταιρίες βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του παγκόσμιου κινήματος αειφορίας», δήλωσε ο HenrikKuffner, Διευθύνων Σύμβουλος της WindMade™. «Τις καλωσορίζουμε, με χαρά, στη μοναδική πρωτοβουλία της WindMade™ και πιστεύουμε ότι θα τις ακολουθήσουν κι άλλοι πολλοί μέσα στις εβδομάδες και τους μήνες που ακολουθούν».
«Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αναλάβουν δράση. Το 67% 31.000 καταναλωτών παγκοσμίως μας είπαν ότι θα προτιμούσαν προϊόντα που φέρουν την ετικέτα WindMade™, έστω κι αν κοστίζουν περισσότερο», δήλωσε ο Morten Albæk, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Ανάλυσης Πελατών στη Vestas Wind Systems, της εταιρίας που εμπνεύστηκε και ηγείται της πρωτοβουλίας WindMade™. «Η WindMade™ δίνει την πρωτοβουλία στους καταναλωτές να προτιμήσουν τις εταιρίες που επιλέγουν την αιολική ενέργεια».
«Θεωρούμε ότι η καθαρή ανάπτυξη είναι καλή οικονομία», δήλωσε η Sabine Miltner, Διευθύντρια Αειφορίας του Γερμανικού Τραπεζικού Ομίλου Deutsche Bank. «Δεσμευόμαστε να επηρεάσουμε τους ιθύνοντες των κύριων δραστηριοτήτων μας προς την κατεύθυνση μια καθαρότερης και περισσότερο ενεργειακά αποδοτικής παγκόσμιας οικονομίας. Θεωρούμε ότι πρέπει να αποτελέσουμε παράδειγμα προς μίμηση, γι’ αυτό και τα τελευταία τέσσερα χρόνια, έχουμε αυξήσει τη χρήση καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας από το επτά (7%) στο εξήντα πέντε (65%) τοις εκατό. Η πρωτοβουλία της WindMade™ αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός, για περισσότερη διαφάνεια στην αγορά και είμαστε ευτυχείς που συμμετέχουμε σε αυτή τη νέα σύμπραξη».
«Πρόθεση της Motorola Mobility, μέσω της συμμετοχής μας στην πρωτοβουλία WindMade™ είναι να ενθαρρύνουμε περεταίρω τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας όπως την αιολική και την ηλιακή ενέργεια σε όλον τον κόσμο», δήλωσε ο Bill Olson, Διευθυντής Αειφορίας της Motorola Mobility.
«Ο τομέας της καθαρής ενέργειας είναι έτοιμος να προμηθεύσει τους καταναλωτές. Αυτό που απομένει είναι η ενθάρρυνση της ζήτησης καθαρής ενέργειας. Οι κυβερνήσεις έκαναν ό,τι είχαν να κάνουν από την πλευρά τους. Τώρα είναι η ώρα της επιχειρηματικής κοινότητας να ηγηθεί αποδεικνύοντας έμπρακτα την αφοσίωσή της στην ανάπτυξη της καθαρής ενέργειας. Η WindMade™ μας παρέχει τον οδικό χάρτη προς την επίτευξη αυτού του στόχου», δήλωσε ο Curtis Ravanel, Διευθυντής Αειφορίας του Bloomberg.
«Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην τεχνολογία αιολικής ενέργειας χρειάζονται ένα σύνολο προτύπων παγκόσμιας ισχύος, εάν θέλουν να παράσχουν την κρίσιμη για τους εμπλεκόμενους με τις δραστηριότητές τους φορείς διαφάνεια και να κερδίσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που επιφέρουν αυτού του είδους οι επενδύσεις στην επιχειρηματικότητά τους», δήλωσε η Kathy Nieland, Επικεφαλής του Τομέα Αειφορίας της PwC.
«Η χρήση αιολικής ενέργειας βοηθά την BD να εξελίσσεται σε έναν περισσότερο αειφόρο οργανισμό και η ετικέτα WindMade™ στέλνει το μήνυμα προς τους πελάτες και τις επιχειρήσεις του τομέα μας ότι η υποστήριξη των καθαρών πηγών ηλεκτρικής ενέργειας αποτελεί σώφρωνα επιλογή και επιτυχημένη επιχειρηματική απόφαση για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των βιομηχανιών», δήλωσε ο GlennBarbi, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Παγκόσμιας Αειφορίας της BD.
Σύμφωνα με τον κανονισμό της WindMade™, προϋπόθεση για τη χρήση της ετικέτας από μια εταιρία είναι η ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνει να προέρχεται από αιολική ισχύ σε ποσοστό τουλάχιστον 25%. Αυτό το ποσοστό μπορεί να προέρχεται είτε από μονάδα παραγωγής αιολικής ισχύος ιδιοκτησίας της εταιρίας είτε από μακράς διάρκειας συμφωνία προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από εταιρία παραγωγής αιολικής ισχύος ή με την αγορά υψηλής ποιότητας Πιστοποιητικών ΑΠΕ, εγκεκριμένων από τη WindMade™. Το ακριβές ποσοστό χρήσης αιολικής ενέργειας θα αναγράφεται στην ετικέτα. Οι εταιρίες έχουν τη δυνατότητα επιλογής πιστοποίησης σε παγκόσμιο, περιφερειακό ή τοπικό επίπεδο λειτουργιών των εγκαταστάσεών τους, πληροφορία, η οποία επίσης θα διευκρινίζεται στην ετικέτα τους.
Η ετικέτα WindMade™ κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, πέρσι τέτοιον καιρό, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, με την υποστήριξη της Πρωτοβουλίας «Παγκόσμιο Συμβόλαιο» του ΟΗΕ (UN Global Compact), του Ομίλου Vestas Wind Systems, του Παγκόσμιου Ταμείου για τη Φύση (WWF), του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αιολικής Ενέργειας (GWEC), του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg ως επίσημος πάροχος πληροφοριών, του Ομίλου LEGO και της PwC ως επίσημη αρχή πιστοποίησής της.
http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/aiolika/nea-etiketa-WindMade-gia-tin-energeia-apo-aiol ika.html
No comments:
Post a Comment