Wednesday, 23 December 2015

Καύσιμα από απόβλητα λίπους και ελαίων για τα λεωφορεία του Λονδίνου

Σχεδόν το 1/3 των διάσημων κόκκινων λεωφορείων του Λονδίνου θα λειτουργεί με καύσιμα από ζωικό λίπος και απόβλητα μαγειρικών ελαίων, από το Μάρτιο του 2016. Όπως αναφέρει το naftemporiki.gr, οι εταιρείες λεωφορείων Stagecoach και Metroline έχουν ήδη υπογράψει συμφωνίες με την εταιρεία Argent Energy για την προμήθεια του πράσινου ντίζελ με την ονομασία B20.

Το καθαρότερο καύσιμο παράγεται από την ανάμειξη ντίζελ με ανανεώσιμο βιοντίζελ από παράγοντα αποβλήτων, συμπεριλαμβανομένων μαγειρικών ελαίων και ζωικού λίπους από την επεξεργασία κρέατος. Οι αρχές μεταφορών του Λονδίνου ανακοίνωσαν ότι η αλλαγή των καυσίμων θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, έως και κατά 21.000 τόνους ετησίως. Εξάλλου, άλλοι 48.000 τόνοι εκπομπών CO2 είχαν εξοικονομηθεί το 2013 μετά την εισαγωγή των υβριδικών λεωφορείων.
Μέχρι τον Μάρτιο του επόμενου έτους, περίπου 3.000 από τα 8.900 λεωφορεία της βρετανικής πρωτεύουσας θα τροφοδοτούνται από το καύσιμο μείγματος λίπους αποβλήτων. Πάνω από 600 λεωφορεία έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το καύσιμο Β20 επί δύο μήνες σε δοκιμαστική βάση. «Ως παγκόσμιος ηγέτης, το Λονδίνο έχει ένα σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει στη μείωση των αερίων θερμοκηπίου και την ελαχιστοποίηση της συμβολής στην κλιματική αλλαγή», δήλωσε ο αντιδήμαρχος του Λονδίνου για το Περιβάλλον, Μάθιου Πέντσαρζ.
«Αυτά τα λεωφορεία αποτελούν μία περήφανη προσθήκη στον ήδη πιο πράσινο στόλο λεωφορείων στον κόσμο, που διαθέτει ήδη υβριδικά, αμιγώς ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα οχήματα», πρόσθεσε.
Ο στόλος των λεωφορείων του Λονδίνου διαθέτει ήδη πάνω από 1.500 υβριδικά ηλεκτρικά λεωφορεία και 15 λεωφορεία που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. άλλου τον περασμένο μήνα, οι αρχές της πόλης του Μπρίστολ ανακοίνωσαν την εισαγωγή λεωφορείων που κινούνται με καύσιμα από αέριο μεθάνιο από ανθρώπινα περιττώματα.​
 
http://energypress.gr/news/kaysima-apo-apovlita-lipoys-kai-elaion-gia-ta-leoforeia-toy-londinoy

No comments: