Εφιαλτικές διαστάσεις έχει λάβει πλέον η αύξηση της τιμής της βενζίνης στη χώρα μας, αφού κατά τόπους ξεπέρασε τις προηγούμενες ημέρες το ψυχολογικό όριο των 2 ευρώ ανά λίτρο. Στο νομό Ηρακλείου, το Λασίθι και το Ρέθυμνο η τιμή έφτασε σε αυτά τα επίπεδα, ενώ σε πολύ υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και σε περιοχές όπως τα Κύθηρα, οι Κυκλάδες, η Μαγνησία, η Αχαΐα, η Ηλεία και η Εύβοια.
Τη Δευτέρα, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων, η μέση τιμή της αμόλυβδης βρισκόταν κοντά στο 1 ευρώ και 80 λεπτά, τη στιγμή που οι εκπρόσωποι των πρατηριούχων καυτηριάζουν τους υψηλούς φόρους που υπάρχουν στη χώρα μας. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Μιχάλης Κιούσης, τόνισε σχετικά ότι οι Έλληνες αναγκάζονται να πληρώνουν την πιο ακριβή βενζίνη, παρόλο που η χώρα μας αγοράζει πετρέλαιο σε αντίστοιχες τιμές με κάθε άλλη ευρωπαϊκή.
«Έχουμε τους ακριβότερους φόρους στην Ευρώπη. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο του 2010, μπήκε φόρος 51 λεπτά στην τιμή της βενζίνης. Αυτή τη στιγμή, οι φόροι είναι 1,010 με 1,012 ευρώ. Το υπόλοιπο είναι η τιμή του προϊόντος, η επεξεργασία του, το κόστος μεταφοράς, το κέρδος του διυλιστηρίου και το κέρδος του πρατηριούχου», τόνισε ο ίδιος.
Μάλιστα, η ΟΒΕ δεν θεωρεί ότι η επιβολή πλαφόν αποτελεί λύση, διότι «ο κόσμος δεν αγόραζε νωρίτερα, δεν θα αγοράσει τώρα που έχει φτάσει η τιμή στο 1,76 ευρώ», όπως διευκρίνισε.
Σημασία έχει όμως να δούμε και τις απόψεις των μεγάλων επιχειρήσεων των καυσίμων. Τη Δευτέρα, σε εκδήλωση της ΕΚΟ, παρουσιάστηκε το νέο καύσιμο της εταιρείας, ονόματι Diesel Ekonomy, που οποίο υπόσχεται μεγαλύτερη οικονομία για τους οδηγούς. Πρόκειται για άλλη μια κίνηση της ΕΚΟ, μετά την περσινή βενζίνη 95 Ekonomy που εισήγαγε, η οποία δείχνει ότι προσπαθεί να βρει νέους τρόπους για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Στην ομιλία του ενώπιον των πρατηριούχων, ο διευθύνοντας, κ. Ψυχογιός, αναγνώρισε ότι ο κλάδος έχει δεχτεί σημαντικό πλήγμα κατά τη διάρκεια της κρίσης, αφού ο κόσμος έχει περιορίσει την χρήση του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, υπάρχει αισιοδοξία ότι τα νέα καύσιμα θα βοηθήσουν στην αρνητική αυτή συγκυρία και όπως τονίστηκε, η ανταπόκριση του κοινού υπήρξε θετική μέχρι στιγμής.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=55986
Τη Δευτέρα, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων, η μέση τιμή της αμόλυβδης βρισκόταν κοντά στο 1 ευρώ και 80 λεπτά, τη στιγμή που οι εκπρόσωποι των πρατηριούχων καυτηριάζουν τους υψηλούς φόρους που υπάρχουν στη χώρα μας. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Μιχάλης Κιούσης, τόνισε σχετικά ότι οι Έλληνες αναγκάζονται να πληρώνουν την πιο ακριβή βενζίνη, παρόλο που η χώρα μας αγοράζει πετρέλαιο σε αντίστοιχες τιμές με κάθε άλλη ευρωπαϊκή.
«Έχουμε τους ακριβότερους φόρους στην Ευρώπη. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο του 2010, μπήκε φόρος 51 λεπτά στην τιμή της βενζίνης. Αυτή τη στιγμή, οι φόροι είναι 1,010 με 1,012 ευρώ. Το υπόλοιπο είναι η τιμή του προϊόντος, η επεξεργασία του, το κόστος μεταφοράς, το κέρδος του διυλιστηρίου και το κέρδος του πρατηριούχου», τόνισε ο ίδιος.
Μάλιστα, η ΟΒΕ δεν θεωρεί ότι η επιβολή πλαφόν αποτελεί λύση, διότι «ο κόσμος δεν αγόραζε νωρίτερα, δεν θα αγοράσει τώρα που έχει φτάσει η τιμή στο 1,76 ευρώ», όπως διευκρίνισε.
Σημασία έχει όμως να δούμε και τις απόψεις των μεγάλων επιχειρήσεων των καυσίμων. Τη Δευτέρα, σε εκδήλωση της ΕΚΟ, παρουσιάστηκε το νέο καύσιμο της εταιρείας, ονόματι Diesel Ekonomy, που οποίο υπόσχεται μεγαλύτερη οικονομία για τους οδηγούς. Πρόκειται για άλλη μια κίνηση της ΕΚΟ, μετά την περσινή βενζίνη 95 Ekonomy που εισήγαγε, η οποία δείχνει ότι προσπαθεί να βρει νέους τρόπους για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Στην ομιλία του ενώπιον των πρατηριούχων, ο διευθύνοντας, κ. Ψυχογιός, αναγνώρισε ότι ο κλάδος έχει δεχτεί σημαντικό πλήγμα κατά τη διάρκεια της κρίσης, αφού ο κόσμος έχει περιορίσει την χρήση του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, υπάρχει αισιοδοξία ότι τα νέα καύσιμα θα βοηθήσουν στην αρνητική αυτή συγκυρία και όπως τονίστηκε, η ανταπόκριση του κοινού υπήρξε θετική μέχρι στιγμής.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=55986
No comments:
Post a Comment