Εντός των ημερών αναμένεται να κατατεθεί η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον «πράσινο» δακτύλιο στο κέντρο της Αθήνας με την οποία θα καθιερωθεί το μέτρο, που έχει στόχο τη μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων σε ποσοστό άνω του 30%. Τα όρια του «πράσινου» Δακτυλίου θα συμπίπτουν με αυτά του μικρού δακτυλίου που ισχύει σήμερα.
Για την κίνηση εντός των ορίων του θα προβλέπεται:
-Κυκλοφορία των παλαιών ρυπογόνων οχημάτων με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990 μόνο τις ώρες και τις ημέρες που δεν ισχύει ο δακτύλιος.
-Εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων με άδεια πρώτης κυκλοφορίας από το 1990 έως και σήμερα, τα οποία θα συνεχίσουν να κινούνται στον πράσινο δακτύλιο με το σύστημα μονών-ζυγών.
-Ειδικά για τα οχήματα με άδεια κυκλοφορίας από το 2011 και μετά προτείνεται η δυνατότητα καθημερινής κυκλοφορίας εντός του δακτυλίου εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/periballon/sintoma-erxontai-ta-metra-gia-ton-prasino-daktilio.html
Για την κίνηση εντός των ορίων του θα προβλέπεται:
-Κυκλοφορία των παλαιών ρυπογόνων οχημάτων με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990 μόνο τις ώρες και τις ημέρες που δεν ισχύει ο δακτύλιος.
-Εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων με άδεια πρώτης κυκλοφορίας από το 1990 έως και σήμερα, τα οποία θα συνεχίσουν να κινούνται στον πράσινο δακτύλιο με το σύστημα μονών-ζυγών.
-Ειδικά για τα οχήματα με άδεια κυκλοφορίας από το 2011 και μετά προτείνεται η δυνατότητα καθημερινής κυκλοφορίας εντός του δακτυλίου εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km.
http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/periballon/sintoma-erxontai-ta-metra-gia-ton-prasino-daktilio.html
No comments:
Post a Comment