Τη διαδικασία αποκρατικοποιήσεων επιχειρεί να
επισπεύσει η κυβέρνηση, ως απάντηση στις ασφυκτικές πιέσεις της τρόικας,
αλλά και για να βελτιώσει τη διεθνή εικόνα της χώρας ως επενδυτικό
προορισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες του euro2day, είναι ειλημμένη απόφαση οι ιδιωτικοποιήσεις να μην αφορούν σε υποδομές στρατηγικής σημασίας, όπως τα δίκτυα ηλεκτρισμού υψηλής τάσης της ΔΕΗ, καθώς και εκείνα μεταφοράς φυσικού αερίου
Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα επιταχυνθούν αποκρατικοποιήσεις σε εταιρείες που συνδέονται με άμεση εισροή επενδυτικών κεφαλαίων και δημιουργία θέσεων εργασίας.
Σε αυτή την κατηγορία εμπίπτουν οι σιδηρόδρομοι (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ), τουριστικά ακίνητα, αλλά και τα λιμάνια σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη.
—Τι γίνεται με τον ΟΣΕ
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα έχει εκδηλωθεί ρωσικό ενδιαφέρον για τον ΟΣΕ, ο οποίος αποτελεί το νέο στοίχημα του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη μετά την Ολυμπιακή.
Παράλληλα, Κινέζοι δείχνουν να ενδιαφέρονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να την εκμεταλλευτούν σε συνδυασμό με τους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες εμφάνισαν ίσως για πρώτη φορά στα χρονικά θετικά αποτελέσματα το 2011, όχι βεβαίως χάρη στην αύξηση των λειτουργικών τους εσόδων, αλλά εξαιτίας της περικοπής του μισθολογικού κόστους σε ποσοστό 53%.
Είναι ενδιαφέρον δε το στοιχείο ότι το εργατικό δυναμικό που προβλέπουν τα νέα οργανογράμματα των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ προβλέπουν περισσότερους εργαζομένους από όσους απασχολούνται σήμερα μετά τις περικοπές και τις μετατάξεις.
Ειδικότερα, 2.800 από 2.650 στον ΟΣΕ, 920 από 800 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 202 στην ΕΡΓΟΣΕ, όσους απασχολεί σήμερα μετά την αποχώρηση 100 και πλέον ατόμων.
Υπενθυμίζεται τέλος, πως μέχρι τα τέλη του έτους είχε προγραμματιστεί η ιδιωτικοποίηση 35% των ΕΛΠΕ που κατέχει το Δημόσιο.
Το θέμα των αποκρατικοποιήσεων αναμένεται να έχει κεντρική θέση στην ομιλία των προγραμματικών δηλώσεων του Αντώνη Σαμαρά στη Βουλή.
http://www.econews.gr/2012/06/29/apokratikopoiiseis-ose-energeia/
Σύμφωνα με πληροφορίες του euro2day, είναι ειλημμένη απόφαση οι ιδιωτικοποιήσεις να μην αφορούν σε υποδομές στρατηγικής σημασίας, όπως τα δίκτυα ηλεκτρισμού υψηλής τάσης της ΔΕΗ, καθώς και εκείνα μεταφοράς φυσικού αερίου
Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα επιταχυνθούν αποκρατικοποιήσεις σε εταιρείες που συνδέονται με άμεση εισροή επενδυτικών κεφαλαίων και δημιουργία θέσεων εργασίας.
Σε αυτή την κατηγορία εμπίπτουν οι σιδηρόδρομοι (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ), τουριστικά ακίνητα, αλλά και τα λιμάνια σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη.
—Τι γίνεται με τον ΟΣΕ
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα έχει εκδηλωθεί ρωσικό ενδιαφέρον για τον ΟΣΕ, ο οποίος αποτελεί το νέο στοίχημα του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη μετά την Ολυμπιακή.
Παράλληλα, Κινέζοι δείχνουν να ενδιαφέρονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να την εκμεταλλευτούν σε συνδυασμό με τους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες εμφάνισαν ίσως για πρώτη φορά στα χρονικά θετικά αποτελέσματα το 2011, όχι βεβαίως χάρη στην αύξηση των λειτουργικών τους εσόδων, αλλά εξαιτίας της περικοπής του μισθολογικού κόστους σε ποσοστό 53%.
Είναι ενδιαφέρον δε το στοιχείο ότι το εργατικό δυναμικό που προβλέπουν τα νέα οργανογράμματα των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ προβλέπουν περισσότερους εργαζομένους από όσους απασχολούνται σήμερα μετά τις περικοπές και τις μετατάξεις.
Ειδικότερα, 2.800 από 2.650 στον ΟΣΕ, 920 από 800 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 202 στην ΕΡΓΟΣΕ, όσους απασχολεί σήμερα μετά την αποχώρηση 100 και πλέον ατόμων.
Υπενθυμίζεται τέλος, πως μέχρι τα τέλη του έτους είχε προγραμματιστεί η ιδιωτικοποίηση 35% των ΕΛΠΕ που κατέχει το Δημόσιο.
Το θέμα των αποκρατικοποιήσεων αναμένεται να έχει κεντρική θέση στην ομιλία των προγραμματικών δηλώσεων του Αντώνη Σαμαρά στη Βουλή.
http://www.econews.gr/2012/06/29/apokratikopoiiseis-ose-energeia/
No comments:
Post a Comment