Monday 29 October 2012

Κατηγορίες κατά Ν. Συλικιώτη για απόπειρα ιδιοποίησης της εταιρείας υδρογονανθράκων

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Κύπρο η πρόβλεψη που υπάρχει στη νομοθεσία σχετικά με την κρατική εταιρεία υδρογονανθράκων ότι τα μέλη της έχουν το δικαίωμα να μεταβιβάζουν τις μετοχές τους προς τους άμεσους συγγενείς σε περίπτωση θανάτου, γεγονός που καθιστά την εταιρεία οικογενειακή επιχείρηση.
Πιο αναλυτικά, στη νομοθεσία αναφέρονται τα εξής: «Κάθε μέλος έχει το δικαίωμα να μεταβιβάσει οποιεσδήποτε μετοχές του προς τον/την σύζυγο, το τέκνο, άλλο άμεσο συγγενή ή γονιό, αδερφό ή αδερφή του». Δεδομένου του γεγονότος ότι προβλέπεται η συμμετοχή του υπουργού Εμπορίου στην εταιρεία υδρογονανθράκων, μερίδα του Τύπου στην Κύπρο κατηγόρησε το υπουργό Νεοκλή Συλικιώτη για απόπειρα ιδιοποίησης της επιχείρησης.

Ο ίδιος απάντησε ότι «ακόμη και αν υποθέσουμε ότι εγώ είμαι ένας ερασιτέχνης πολιτικός που έχω συστήσει την Κρατική Εταιρεία Υδρογονανθράκων Κύπρου προσβλέποντας στην οικειοποίηση του εθνικού μας πλούτου μέσα από τη μεταβίβαση είτε απευθείας σε εμένα είτε σε μέλη της οικογένειας μου μετοχών από τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων, μήπως είναι το ίδιο ερασιτέχνες η ομάδα των δικηγόρων στην νομική υπηρεσία, οι οποίοι υπό την καθοδήγηση του Γενικού Εισαγγελέα εργάστηκαν για τη διαμόρφωση του καταστατικού και του ιδρυτικού εγγράφου της εταιρείας, αλλά και οι δύο από τους πλέον έγκριτους νομικούς που διαθέτουμε στην Κύπρο, στους οποίους απέστειλα προσχέδια των εγγράφων για παρατηρήσεις;»

http://www.energia.gr/article.asp?art_id=63197

No comments: