Άνοδο 12,9% σημείωσε η εγκατεστημένη ισχύς των ΑΠΕ στην Ινδία
κατά το δωδεκάμηνο που τελείωσε τον Μάρτιο, καθώς προστέθηκαν 4.089
μεγαβάτ, 8,9% περισσότερα σε σχέση με τον στόχο των 3.770 μεγαβάτ που
είχε θέσει η κυβέρνηση.
Από αυτά, τα 2,3 γιγαβάτ ήταν αιολικά, έναντι στόχου 2 γιγαβάτ. Τα
φωτοβολταϊκά έφτασαν το 1,1 γιγαβάτ, όσο περίπου ήταν και ο στόχος. Η
ηλιακή ενέργεια αύξησε πλέον το μερίδιό της στο 10,5% από 8,3% πέρυσι. Στις υπόλοιπες τεχνολογίες, 250 μεγαβάτ πρόσθεσαν τα υδροηλεκτρικά,
ενώ οι μονάδες συμπαραγωγής αυξήθηκαν κατά 350 μεγαβάτ. Η βιομάζα ήταν η
μόνη τεχνολογία που υπολείφθηκε κατά 55% από τον στόχο.
http://energypress.gr/news/entoni-anaptyxi-ton-ape-stin-india-teleytaio-12mino
No comments:
Post a Comment