Wednesday 29 August 2012

Διαψεύδει ο νομικός σύμβουλος της ΔΕΗ, Α. Οικονόμου τα περί χαρακτηρισμών κατά του Ν. Βασιλάκου της ΡΑΕ

Σε διευκρινίσεις προχώρησε ο Νομικός Σύμβουλος της ΔΕΗ, κ. Αργύρης Οικονόμου, τονίζοντας ότι οι σχέσεις του με τον πρόεδρο της ΡΑΕ, κ. Βασιλάκο είναι ομαλές, διαψεύδοντας φήμες που κυκλοφόρησαν σήμερα περί του αντιθέτου.

Πιο αναλυτικά, ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε τα εξής με ανακοίνωσή του:
«Αναφορικά με χαρακτηρισμούς που μου αποδίδονται από ιστοσελίδα – που συστηματικά επιτίθεται εναντίον μου κατά τους τελευταίους δύο μήνες – σχετικά με τον Πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής
Ενέργειας (ΡΑΕ) κ. Ν. Βασιλάκο, δηλώνω κατηγορηματικά ότι:

πέραν του αυτονόητου σεβασμού και της τιμής που έχω και οφείλω να έχω για τον Πρόεδρο της ΡΑΕ, η άποψη και εικόνα που έχω προσωπικά για τον κ. Βασιλάκο, όσον αφορά το επαγγελματικό και προσωπικό του ήθος, την επιστημονική επάρκεια και διαδρομή του και τον τρόπο που εκπληρώνει τα πραγματικά δύσκολα καθήκοντά του, ουδόλως ανταποκρίνονται στους αντίστοιχους χαρακτηρισμούς. Αντίθετα, η άποψή μου για τον κ. Βασιλάκο είναι απολύτως θετική.»

http://www.energia.gr/article.asp?art_id=61225

No comments: