Tuesday, 3 December 2013

Μπίντζας: Επιβάρυνση 6.800% για τους καταναλωτές από το τέλος ΑΠΕ

Επιβάρυνση 6.800% για τους καταναλωτές μέσα σε 3 χρόνια από το τέλος ΑΠΕ κατήγγειλε στον Αlpha 989 ο Γιώργος Μπίντζας, πρόεδρος διοικητικών υπαλλήλων της ΔΕΗ.

Όπως είπε, επιβαρύνεται ο καταναλωτής για να αποπληρώνεται αυτός που έχει κάνει τα φωτοβολταϊκά. Παράλληλα, διερωτήθηκε γιατί δεν κόβουν το ρεύμα στα γραφεία της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που έχουν μεγάλες οφειλές στη ΔΕΗ.

http://www.energypress.gr/news/Mpintzas:-Epibarynsh-6.800-gia-toys-katanalwtes-apo-to-telos-APE

No comments: