«Οι εξαγωγές ισραηλινού αερίου
στην Ιταλία είναι στο συμφέρον και των δύο χωρών», δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας
του Ισραήλ, Σιλβάν Σαλόμ, σε συνάντηση που είχε με τον υπουργό Οικονομίας,
Φλάβιο Ζανονάτο, δίνοντας έτσι το μήνυμα ότι εξετάζονται και άλλες λύσεις για
την εξαγωγή του αερίου πέραν των γειτονικών χωρών.
Οι δύο υπουργοί συζήτησαν για το
ενδεχόμενο εξαγωγής του αερίου σε σταθμό υγροποίησης που διαθέτει η ιταλική
Eni
στην Αίγυπτο, ενώ ο κ. Ζανονάτο τόνισε ότι αυτή είναι η πιο οικονομική
λύση. Παράλληλα, συζητήθηκαν και οι υπόλοιπες πιθανές διαδρομές, όπως το
κυπριακό
LNG
και ο αγωγός προς Τουρκία ή Ελλάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν το
Ισραήλ επιλέξει την λύση του αιγυπτιακού
LNG, ώστε να εξάγει το αέριο στην Ιταλία και από
εκεί στην Ευρώπη, τότε παρακάμπτεται και η Κύπρος και η Ελλάδα, οι οποίες σε
αυτή την περίπτωση θα πρέπει να στηριχθούν αποκλειστικά στις δικές τους
ανακαλύψεις φυσικού αερίου για να πραγματοποιήσουν εξαγωγές.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=76865
No comments:
Post a Comment