Σε ποιο βαθμό συμβάλουν τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην προστασία του κλίματος; Νέα γερμανική έρευνα έρχεται να ανατρέψει τις έως τώρα εκτιμήσεις, θέτοντας πολλά ερωτηματικά για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης
Τα ηλεκτροκίνητα δεν συμβάλουν στον επιθυμητό βαθμό στην προστασία του κλίματος, αποφαίνεται έρευνα του γερμανικού Οικολογικού Ινστιτούτου που έγινε για λογαριασμό του υπουργείου Περιβάλλοντος και την οποία παρουσιάζει σήμερα η εφημερίδα Tageszeitung. Αντιθέτως μάλιστα, η διάδοση της ηλεκτροκίνησης οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος, σύμφωνα με το ινστιτούτο.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, η αύξηση του αριθμού των ηλεκτροκίνητων στη Γερμανία στο ένα εκατομμύριο οχήματα μέχρι το 2020, θα οδηγήσει σε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στις συγκοινωνίες κατά 6 %. Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, με πιο αποτελεσματικούς βενζινοκινητήρες η εξοικονόμηση ρύπων θα ήταν τετραπλάσια. Συγκεκριμένα οι εκπομπές θα μειώνονταν κατά 25%!
Η αρνητική αυτή εικόνα για τα ηλεκτροκίνητα οφείλεται στις ποσότητες ρεύματος που καταναλώνουν. Ο απολογισμός θα ήταν διαφορετικός εάν τα οχήματα κατανάλωναν ρεύμα που προέρχεται αποκλειστικά και μόνον από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Τότε θα υπήρχε πραγματικό όφελος για το περιβάλλον, σημειώνεται στην έρευνα.
Οι νέοι έχουν περιβαλλοντική συνείδηση
Σημαντικές έως πολύ σημαντικές χαρακτηρίζει το 80 % των εφήβων στη Γερμανία τις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, όπως προκύπτει από σχετική δημοσκόπηση που διενήργησε το Ινστιτούτο Δημοσκοπήσεων Ipsos. Το 75 % δηλώνει ότι κάνει διαχωρισμό απορριμμάτων, περισσότεροι από τους μισούς προσπαθούν να εξοικονομούν ενέργεια στην καθημερινότητά τους και χρησιμοποιούν, όποτε μπορούν, το ποδήλατο ενώ το 40 % φέρεται διατεθειμένο να μην ταξιδεύει με το αεροπλάνο για να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων.
(Deutsche Welle)
http://www.energypress.gr/news/Blaptoyn-ta-hlektrokinhta-to-periballon
Τα ηλεκτροκίνητα δεν συμβάλουν στον επιθυμητό βαθμό στην προστασία του κλίματος, αποφαίνεται έρευνα του γερμανικού Οικολογικού Ινστιτούτου που έγινε για λογαριασμό του υπουργείου Περιβάλλοντος και την οποία παρουσιάζει σήμερα η εφημερίδα Tageszeitung. Αντιθέτως μάλιστα, η διάδοση της ηλεκτροκίνησης οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος, σύμφωνα με το ινστιτούτο.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, η αύξηση του αριθμού των ηλεκτροκίνητων στη Γερμανία στο ένα εκατομμύριο οχήματα μέχρι το 2020, θα οδηγήσει σε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στις συγκοινωνίες κατά 6 %. Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, με πιο αποτελεσματικούς βενζινοκινητήρες η εξοικονόμηση ρύπων θα ήταν τετραπλάσια. Συγκεκριμένα οι εκπομπές θα μειώνονταν κατά 25%!
Η αρνητική αυτή εικόνα για τα ηλεκτροκίνητα οφείλεται στις ποσότητες ρεύματος που καταναλώνουν. Ο απολογισμός θα ήταν διαφορετικός εάν τα οχήματα κατανάλωναν ρεύμα που προέρχεται αποκλειστικά και μόνον από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Τότε θα υπήρχε πραγματικό όφελος για το περιβάλλον, σημειώνεται στην έρευνα.
Οι νέοι έχουν περιβαλλοντική συνείδηση
Σημαντικές έως πολύ σημαντικές χαρακτηρίζει το 80 % των εφήβων στη Γερμανία τις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, όπως προκύπτει από σχετική δημοσκόπηση που διενήργησε το Ινστιτούτο Δημοσκοπήσεων Ipsos. Το 75 % δηλώνει ότι κάνει διαχωρισμό απορριμμάτων, περισσότεροι από τους μισούς προσπαθούν να εξοικονομούν ενέργεια στην καθημερινότητά τους και χρησιμοποιούν, όποτε μπορούν, το ποδήλατο ενώ το 40 % φέρεται διατεθειμένο να μην ταξιδεύει με το αεροπλάνο για να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων.
(Deutsche Welle)
http://www.energypress.gr/news/Blaptoyn-ta-hlektrokinhta-to-periballon
No comments:
Post a Comment