Οι οικολογικές οργανώσεις παροτρύνουν τους Ευρωπαίους πολιτικούς να μην ενδώσουν στις πιέσεις της Αμερικής για να αποκλείσουν τις αερογραμμές της από τη ρύθμιση που αφορά τις εκπομπές ρύπων.
Η σχετική ρύθμιση προωθείται με βάση το ευρωπαϊκό σύστημα εκπομπών (ETS) το οποίο θα συμπεριλάβει και τις αερομεταφορές από το επόμενο έτος. Σήμερα, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο πρόκειται να ακούει τις απόψεις των αμερικανικών εταιρειών American και Continental, οι οποίες θα υποστηρίξουν ότι οι ξένες επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να αποτελούν αντικείμενα των νέων ρυθμίσεων.
Από την άλλη πλευρά, βρίσκονται οι WWF, Environmental Defense Fund και Earthjustice, οι οποίες θα παρουσιάσουν επιχειρήματα υπέρ της αντίθετης άποψης, επισημαίνοντας ότι οι εκπομπές των αερομεταφορών εντείνουν την κλιματική αλλαγή. Το ζήτημα όμως δεν είναι μονάχα οικολογικό, αλλά και οικονομικό, αφού αν εξαιρεθούν οι ξένες αερογραμμές, τότε οι ευρωπαϊκές θα αντιμετωπίσουν στο εξής άνισο ανταγωνισμό.
«Το ETS είναι μια μετριοπαθής, αλλά σημαντική αρχή για τον περιορισμό των εκπομπών και τα οφέλη του θα είναι μεγαλύτερα αν τα κράτη-μέλη χρησιμοποιήσουν τα έσοδα αυτά για να στηρίξουν τη δράση κατά της κλιματικής αλλαγής», τόνισε σχετικά ο Keith Allott της WWF.
Σύμφωνα με την Aviation Environment Federation, οι εκπομπές των αερομεταφορών αυξήθηκαν κατά 110% μεταξύ του 1990 και του 2008, αλλά η ένταξή τους στο ETS μπορεί να εξοικονομήσει 183 εκατομμύρια τόνους διοξειδίου ετησίως ως το 2020.
http://www.ecofinder.gr/news/ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ/1/Δικαστική_Μάχη_Σήμερα_για_την_Ενταξη_των_ Αερομεταφορών_στο_Σύστημα_Εμπορίας_Ρύπων_της_ΕΕ
Η σχετική ρύθμιση προωθείται με βάση το ευρωπαϊκό σύστημα εκπομπών (ETS) το οποίο θα συμπεριλάβει και τις αερομεταφορές από το επόμενο έτος. Σήμερα, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο πρόκειται να ακούει τις απόψεις των αμερικανικών εταιρειών American και Continental, οι οποίες θα υποστηρίξουν ότι οι ξένες επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να αποτελούν αντικείμενα των νέων ρυθμίσεων.
Από την άλλη πλευρά, βρίσκονται οι WWF, Environmental Defense Fund και Earthjustice, οι οποίες θα παρουσιάσουν επιχειρήματα υπέρ της αντίθετης άποψης, επισημαίνοντας ότι οι εκπομπές των αερομεταφορών εντείνουν την κλιματική αλλαγή. Το ζήτημα όμως δεν είναι μονάχα οικολογικό, αλλά και οικονομικό, αφού αν εξαιρεθούν οι ξένες αερογραμμές, τότε οι ευρωπαϊκές θα αντιμετωπίσουν στο εξής άνισο ανταγωνισμό.
«Το ETS είναι μια μετριοπαθής, αλλά σημαντική αρχή για τον περιορισμό των εκπομπών και τα οφέλη του θα είναι μεγαλύτερα αν τα κράτη-μέλη χρησιμοποιήσουν τα έσοδα αυτά για να στηρίξουν τη δράση κατά της κλιματικής αλλαγής», τόνισε σχετικά ο Keith Allott της WWF.
Σύμφωνα με την Aviation Environment Federation, οι εκπομπές των αερομεταφορών αυξήθηκαν κατά 110% μεταξύ του 1990 και του 2008, αλλά η ένταξή τους στο ETS μπορεί να εξοικονομήσει 183 εκατομμύρια τόνους διοξειδίου ετησίως ως το 2020.
http://www.ecofinder.gr/news/ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ/1/Δικαστική_Μάχη_Σήμερα_για_την_Ενταξη_των_ Αερομεταφορών_στο_Σύστημα_Εμπορίας_Ρύπων_της_ΕΕ
No comments:
Post a Comment