Ξεπερνά το 50% η μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης στην περιφέρεια, ενώ φτάνει το 25% στα αστικά κέντρα, λόγω της τιμής στην οποία έχει φτάσει, εξαιτίας των αυξήσεων των φόρων, επισημαίνουν οι βενζινοπώλες.
Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε σήμερα η διοίκηση της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, ζήτησε από το υπ. Οικονομικών να μην προχωρήσει η εξίσωση των φόρων κατανάλωσης στα πετρέλαια κίνησης και θέρμανσης και να μειωθούν οι φόροι στα καύσιμα. Και επεσήμανε ότι η αύξηση των φόρων έχει οδηγήσει σε μείωση της κατανάλωσης, περιορισμό των εσόδων του κράτους αντί για αύξηση, ένταση του λαθρεμπορίου, κλείσιμο πρατηρίων και στροφή των καταναλωτών σε εναλλακτικά καύσιμα αλλά και στη λαθραία υλοτόμηση.
Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρός της Μ. Κιούσης, "στο Νευροκόπι Δράμας τα νοικοκυριά που χρησιμοποιούν πετρέλαιο θέρμανσης έχουν μειωθεί από 650 σε 10, ενώ η μείωση στην περιφέρεια υπερβαίνει το 50% και στην Αττική το 25%".
Τα παραπάνω έρχονται ως συνέπεια της αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο η οποία ισχύει από τον Οκτώβριο ενώ, όπως επισημαίνει o ο πρόεδρος της ΟΒΕ, οι συνέπειες θα γίνουν ακόμη χειρότερες σε περίπτωση που προχωρήσει η εξίσωση των φόρων κατανάλωσης στα πετρέλαια κίνησης και θέρμανσης.
Μάλιστα, εκτιμά ότι η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, σε περίπτωση που προχωρήσει η εξίσωση των φόρων κατανάλωσης στα πετρέλαια κίνησης και θέρμανσης, θα ξεπεράσει το 1,4 ευρώ το λίτρο από 0,93-1 ευρώ που είναι τώρα.
Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΟΒΕ εκτιμά ότι οι προβλέψεις του προϋπολογισμού για είσπραξη επιπλέον φόρων ύψους 269 εκατ. ευρώ το φθινόπωρο του 2012 δεν πρόκειται να επαληθευτούν καθώς θα συνεχιστεί η μείωση της κατανάλωσης και η φυγή των καταναλωτών σε άλλα καύσιμα
Ο πρόεδρος του ΙΟΒΕ επεσήμανε, τέλος, ότι το λαθρεμπόριο και η παράνομη διακίνηση καυσίμων έχουν ενταθεί καθώς με την αύξηση των φόρων έχει αυξηθεί και το κέρδος των παράνομων κυκλωμάτων ενώ, όπως εξήγησε, από το 1,6 ευρώ το λίτρο που κυμαίνεται η τιμή της βενζίνης το 1,05 είναι φόροι.
http://www.energypress.gr/portal/resource/contentObject/id/ae56eefe-2577-4234-b2b5-c0b278df5b52
Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε σήμερα η διοίκηση της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, ζήτησε από το υπ. Οικονομικών να μην προχωρήσει η εξίσωση των φόρων κατανάλωσης στα πετρέλαια κίνησης και θέρμανσης και να μειωθούν οι φόροι στα καύσιμα. Και επεσήμανε ότι η αύξηση των φόρων έχει οδηγήσει σε μείωση της κατανάλωσης, περιορισμό των εσόδων του κράτους αντί για αύξηση, ένταση του λαθρεμπορίου, κλείσιμο πρατηρίων και στροφή των καταναλωτών σε εναλλακτικά καύσιμα αλλά και στη λαθραία υλοτόμηση.
Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρός της Μ. Κιούσης, "στο Νευροκόπι Δράμας τα νοικοκυριά που χρησιμοποιούν πετρέλαιο θέρμανσης έχουν μειωθεί από 650 σε 10, ενώ η μείωση στην περιφέρεια υπερβαίνει το 50% και στην Αττική το 25%".
Τα παραπάνω έρχονται ως συνέπεια της αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο η οποία ισχύει από τον Οκτώβριο ενώ, όπως επισημαίνει o ο πρόεδρος της ΟΒΕ, οι συνέπειες θα γίνουν ακόμη χειρότερες σε περίπτωση που προχωρήσει η εξίσωση των φόρων κατανάλωσης στα πετρέλαια κίνησης και θέρμανσης.
Μάλιστα, εκτιμά ότι η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, σε περίπτωση που προχωρήσει η εξίσωση των φόρων κατανάλωσης στα πετρέλαια κίνησης και θέρμανσης, θα ξεπεράσει το 1,4 ευρώ το λίτρο από 0,93-1 ευρώ που είναι τώρα.
Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΟΒΕ εκτιμά ότι οι προβλέψεις του προϋπολογισμού για είσπραξη επιπλέον φόρων ύψους 269 εκατ. ευρώ το φθινόπωρο του 2012 δεν πρόκειται να επαληθευτούν καθώς θα συνεχιστεί η μείωση της κατανάλωσης και η φυγή των καταναλωτών σε άλλα καύσιμα
Ο πρόεδρος του ΙΟΒΕ επεσήμανε, τέλος, ότι το λαθρεμπόριο και η παράνομη διακίνηση καυσίμων έχουν ενταθεί καθώς με την αύξηση των φόρων έχει αυξηθεί και το κέρδος των παράνομων κυκλωμάτων ενώ, όπως εξήγησε, από το 1,6 ευρώ το λίτρο που κυμαίνεται η τιμή της βενζίνης το 1,05 είναι φόροι.
http://www.energypress.gr/portal/resource/contentObject/id/ae56eefe-2577-4234-b2b5-c0b278df5b52
No comments:
Post a Comment