Υπογράφηκε στις 5.12.2011, μεταξύ της θυγατρικής της Γενικής Εμπορίου και Βιομηχανίας, «GEB GREEN ENERGY S.A.» και της ΔΕΣΜΗΕ η σύμβαση πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας, που θα παράγεται από Φωτοβολταικό Σταθμό εγκαταστημένο στο 18ο χλμ της Εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου (επί στέγης κτιρίου) στον Ασπρόπυργο Αττικής, για μέγιστο όριο ισχύος τα 601,6 KW.
http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/fotoboltaika/gebka-simbasi-me-desmie-gia-polisi-energeias-apo-f/b-parko-ston-aspropirgo.html
http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/fotoboltaika/gebka-simbasi-me-desmie-gia-polisi-energeias-apo-f/b-parko-ston-aspropirgo.html
No comments:
Post a Comment