Thursday, 8 December 2011

Φωτοβολταϊκά και στα studio του Χόλιγουντ

Η αμερικανική SPI Solar επελέγη από το γνωστό στούντιο Twentieth Century Fox του Χόλιγουντ, προκειμένου να εγκαταστήσει φωτοβολταϊκό σύστημα ισχύος 230 κιλοβάτ στη στέγη δύο κτιρίων της. Πρόκειται για το δεύτερο φωτοβολταϊκό, μετά από τα 160 κιλοβάτ που τοποθετήθηκαν τον περασμένο Φεβρουάριο στα στούντιο της εταιρείας.

Η Fox σχολίασε ότι «η προσθήκη αυτή υπερδιπλασιάζει την αυτόνομη παραγωγή μας και είναι μια σημαντική συμβολή στην αειφορία. Είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα του πρώτου έργου της SPI και χαιρόμαστε που επέστρεψαν για τη δεύτερη φάση του ηλιακού συστήματος».

http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/fotoboltaika/fotoboltaika-kai-sta-stountio-tou-xoligount.html

No comments: