(update 12:08) Θετικά εξετάζει η κυβέρνηση το ενδεχόμενο να αρθεί η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και τον Πειραιά ωστόσο, όπως είπε ο υπουργός ΠΕΚΑ, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, θα πρέπει να τεθούν ορισμένες προϋποθέσεις.
Ενημερώνοντας την Επιτροπή Περιβάλλοντος ο κ. Παπακωνσταντίνου σημείωσε ότι δεν υπάρχει ειλημμένη απόφαση και ότι το θέμα ακόμη εξετάζεται, αφού, όπως ανέφερε, η άρση της απαγόρευσης πρέπει να συνδυαστεί και με μια σειρά άλλων μέτρων, όπως είναι η εντατικοποίηση των ελέγχων για την ποιότητα των καυσίμων, η καθιέρωση πράσινου δακτυλίου και η ανανέωση του στόλου των γηρασμένων αυτοκινήτων.
Επίσης, ο υπουργός δήλωσε ότι ο δακτύλιος έχει χάσει πλέον τον περιβαλλοντικό του χαρακτήρα και πρότεινε την αναζήτηση ενός πιο «έξυπνου» μέτρου που θα τον αντικαταστήσει.
Η προαναγγελία της απελευθέρωσης της πετρελαιοκίνησης έγινε τον περασμένο Ιούνιο. Ο υπουργός Περιβάλλοντος ανέφερε μιλώντας στη Βουλή ότι «θα εξετάσουμε την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», επισημαίνοντας πως «οι σύγχρονες τεχνολογίες πετρελαιοκίνησης έχουν οδηγήσει όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες προς αυτή την κατεύθυνση».
Σημειώνεται πως η συνολική κυκλοφορία των επιβατικών οχημάτων με πετρέλαιο στην Ελλάδα είναι περίπου 4%, όταν στην Ευρώπη κυκλοφορούν ευρέως με μέσο όρο 51%. Της απαγόρευσης εξαιρούνται τα ταξί, τα βαρέα οχήματα αλλά και τα φορτηγά κάτω των 4 ωφέλιμων τόνων, που χρησιμοποιούνται από παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών.
Η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει «μπλοκάρει» αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, στο πλαίσιο της προστασίας του περιβάλλοντος.
http://www.energypress.gr/portal/resource/contentObject/id/134f56f0-60a1-4528-b8c2-c9d9a38b0f53
Ενημερώνοντας την Επιτροπή Περιβάλλοντος ο κ. Παπακωνσταντίνου σημείωσε ότι δεν υπάρχει ειλημμένη απόφαση και ότι το θέμα ακόμη εξετάζεται, αφού, όπως ανέφερε, η άρση της απαγόρευσης πρέπει να συνδυαστεί και με μια σειρά άλλων μέτρων, όπως είναι η εντατικοποίηση των ελέγχων για την ποιότητα των καυσίμων, η καθιέρωση πράσινου δακτυλίου και η ανανέωση του στόλου των γηρασμένων αυτοκινήτων.
Επίσης, ο υπουργός δήλωσε ότι ο δακτύλιος έχει χάσει πλέον τον περιβαλλοντικό του χαρακτήρα και πρότεινε την αναζήτηση ενός πιο «έξυπνου» μέτρου που θα τον αντικαταστήσει.
Η προαναγγελία της απελευθέρωσης της πετρελαιοκίνησης έγινε τον περασμένο Ιούνιο. Ο υπουργός Περιβάλλοντος ανέφερε μιλώντας στη Βουλή ότι «θα εξετάσουμε την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», επισημαίνοντας πως «οι σύγχρονες τεχνολογίες πετρελαιοκίνησης έχουν οδηγήσει όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες προς αυτή την κατεύθυνση».
Σημειώνεται πως η συνολική κυκλοφορία των επιβατικών οχημάτων με πετρέλαιο στην Ελλάδα είναι περίπου 4%, όταν στην Ευρώπη κυκλοφορούν ευρέως με μέσο όρο 51%. Της απαγόρευσης εξαιρούνται τα ταξί, τα βαρέα οχήματα αλλά και τα φορτηγά κάτω των 4 ωφέλιμων τόνων, που χρησιμοποιούνται από παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών.
Η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει «μπλοκάρει» αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, στο πλαίσιο της προστασίας του περιβάλλοντος.
http://www.energypress.gr/portal/resource/contentObject/id/134f56f0-60a1-4528-b8c2-c9d9a38b0f53
No comments:
Post a Comment