Για το δ’ τρίμηνο του 2015 αναμένεται η έναρξη λειτουργίας του έργου «Ανεξάρτητο Σύστημα Φυσικού Αερίου (ΑΣΦΑ) Αλεξανδρούπολης», μια επένδυση ύψους περίπου 298 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθυντής ανάπτυξης του Ομίλου Κοπελούζου, Κωστής Σιφναίος, κατά την παρουσίαση του σχεδίου στην Αλεξανδρούπολη.
Το συνολικό ύψος της επένδυσης αναμένεται να φτάσει στα 297,7 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους χρηματοδότησης της κατασκευής και θα χρηματοδοτηθεί κατά 31% με ίδια κεφάλαια (92,7 εκατ. ευρώ), κατά 40% με δανειακά κεφάλαια (120 εκατ. ευρώ) και κατά 29% με επιχορήγηση (85 εκατ. ευρώ).
Όπως τόνισε ο κ. Σιφναίος, ο ΑΣΦΑ Αλεξανδρούπολης αποτελείται από τον υπεράκτιο τερματικό σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και το σύστημα διασύνδεσης του σταθμού με το εθνικό σύστημα φυσικού αερίου. Ειδικότερα, περιλαμβάνει τον πλωτό τερματικό σταθμό, ο οποίος θα βρίσκεται 10 χιλιόμετρα από την ακτή της Μάκρης και 18 από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και τον υποθαλάσσιο αγωγό, ο οποίος θα καταλήγει στην παραλία του Απαλού και από εκεί στις εγκαταστάσεις της ΔΕΣΦΑ στην Αμφιτρίτη.
Ο μέσος ρυθμός αεριοποίησης του φυσικού αερίου εκτιμάται σε 300 χιλιάδες κυβικά μέτρα ανά ώρα, που συνεπάγεται μια παροχέτευση φυσικού αερίου προς το χερσαίο σύστημα της τάξης των 2,6 κυβικών μέτρων ετησίως.
Αρχικός σχεδιασμός της εταιρείας είναι να γίνεται μια μεταφόρτωση την εβδομάδα, ενώ η πλατφόρμα θα μπορεί να κάνει φορτώσεις από διάφορα σημεία ανάλογα με τον καιρό. Η επένδυση στοχεύει στην απόδοση 60-80 άμεσων θέσεων εργασίας στην περιοχή, καθώς, όπως επισημάνθηκε, αυτό είναι που συμφέρει πραγματικά τον όμιλο.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=54663
Το συνολικό ύψος της επένδυσης αναμένεται να φτάσει στα 297,7 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους χρηματοδότησης της κατασκευής και θα χρηματοδοτηθεί κατά 31% με ίδια κεφάλαια (92,7 εκατ. ευρώ), κατά 40% με δανειακά κεφάλαια (120 εκατ. ευρώ) και κατά 29% με επιχορήγηση (85 εκατ. ευρώ).
Όπως τόνισε ο κ. Σιφναίος, ο ΑΣΦΑ Αλεξανδρούπολης αποτελείται από τον υπεράκτιο τερματικό σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και το σύστημα διασύνδεσης του σταθμού με το εθνικό σύστημα φυσικού αερίου. Ειδικότερα, περιλαμβάνει τον πλωτό τερματικό σταθμό, ο οποίος θα βρίσκεται 10 χιλιόμετρα από την ακτή της Μάκρης και 18 από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και τον υποθαλάσσιο αγωγό, ο οποίος θα καταλήγει στην παραλία του Απαλού και από εκεί στις εγκαταστάσεις της ΔΕΣΦΑ στην Αμφιτρίτη.
Ο μέσος ρυθμός αεριοποίησης του φυσικού αερίου εκτιμάται σε 300 χιλιάδες κυβικά μέτρα ανά ώρα, που συνεπάγεται μια παροχέτευση φυσικού αερίου προς το χερσαίο σύστημα της τάξης των 2,6 κυβικών μέτρων ετησίως.
Αρχικός σχεδιασμός της εταιρείας είναι να γίνεται μια μεταφόρτωση την εβδομάδα, ενώ η πλατφόρμα θα μπορεί να κάνει φορτώσεις από διάφορα σημεία ανάλογα με τον καιρό. Η επένδυση στοχεύει στην απόδοση 60-80 άμεσων θέσεων εργασίας στην περιοχή, καθώς, όπως επισημάνθηκε, αυτό είναι που συμφέρει πραγματικά τον όμιλο.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=54663
No comments:
Post a Comment