Η Upsolar, διεθνής προμηθευτής ηλιακών φωτοβολταϊκών μονάδων, ανακοίνωσε σήμερα τη διενέργεια ανοιχτού δημόσιου διαγωνισμού για τη δημιουργία της διαφημιστικής εκστρατείας της για το 2012.
Οι επίδοξοι «ευαγγελιστές» της ηλιακής ενέργειας καλούνται να παρουσιάσουν τις ιδέες τους, προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να επιτύχουν διεθνή παρουσία σε σημαντικά έντυπα για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, καθώς και στο περίπτερο της Upsolar σε διεθνείς εκθέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Από τις 10 Φεβρουαρίου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γίνουν μέλη της κοινότητας της Upsolar στο Facebook, προκειμένου να λάβουν ένα κιτ έναρξης με τις κατευθυντήριες οδηγίες για τη δημιουργία του σχεδίου που θα διεκδικήσει τη νίκη στο διαγωνισμό, ένα σχέδιο που θα αποτυπώνει αποτελεσματικά την ταυτότητα της Upsolar και παράλληλα θα εκπαιδεύει την παγκόσμια κοινότητα σχετικά με τα οφέλη της καθαρής ενέργειας. Η υποβολή της ιδέας δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση και ενθαρρύνουμε μέλη από όλες τις κοινότητες να συμμετάσχουν.
«Ως εταιρεία που έχει δεσμευτεί στη χρήση καινοτόμων λύσεων σε κάθε πτυχή των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας, είναι σημαντικό να ξανασκεφτούμε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζουμε την εταιρεία μας και επικοινωνούμε με το κοινό μας» δήλωσε η Νoemie Bourdin, Διευθύντρια Branding and Marketing της Upsolar. «Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης συμβολίζουν με τον καλύτερο τρόπο την εξέλιξη στη φιλοσοφία μας. Συνδυάζοντάς τα μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα δημιουργικά πνεύματα από κάθε ειδικότητα για να σχεδιάσουμε μια διαφημιστική εκστρατεία που θα πυροδοτήσει συζητήσεις σε όλο τον πλανήτη».
Μια ηλεκτρονική ψηφοφορία στο Facebook θα καθορίσει τους τελικούς υποψηφίους στις αρχές Απριλίου και η Upsolar θα ανακοινώσει τον νικητή στις αρχές Μαΐου μετά από μια δεύτερη ψηφοφορία. Ο νικητής του μεγάλου βραβείου θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε ένα πακέτο VIP για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου και σε μια θέση πρακτικής άσκησης στα κεντρικά γραφεία της Upsolar στη Σανγκάη.
«Η Upsolar προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία σε σχεδιαστές ανεξάρτητα από τον κλάδο από τον οποίο προέρχονται, να παρουσιάσουν τα δημιουργικά οράματά τους, συμβάλλοντας παράλληλα σε ένα περιβαλλοντικά βιώσιμο μέλλον» δήλωσε ο Zhe Jiang, Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής της Upsolar. «Αναμένουμε από τους φίλους μας ανά τον κόσμο να παράξουν “γιγαβάτ” λαμπρών ιδεών και ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε τους καλλιτέχνες που θα μας βοηθήσουν να διαδώσουμε το μήνυμα για την ηλιακή ενέργεια».
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.facebook.com/Upsolar ή επικοινωνήστε με την Upsolar μέσω των σελίδων της στα κοινωνικά δίκτυα:
http://www.econews.gr/2012/02/15/upsolar-diafimistiki-ekstrateia/
Οι επίδοξοι «ευαγγελιστές» της ηλιακής ενέργειας καλούνται να παρουσιάσουν τις ιδέες τους, προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να επιτύχουν διεθνή παρουσία σε σημαντικά έντυπα για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, καθώς και στο περίπτερο της Upsolar σε διεθνείς εκθέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Από τις 10 Φεβρουαρίου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γίνουν μέλη της κοινότητας της Upsolar στο Facebook, προκειμένου να λάβουν ένα κιτ έναρξης με τις κατευθυντήριες οδηγίες για τη δημιουργία του σχεδίου που θα διεκδικήσει τη νίκη στο διαγωνισμό, ένα σχέδιο που θα αποτυπώνει αποτελεσματικά την ταυτότητα της Upsolar και παράλληλα θα εκπαιδεύει την παγκόσμια κοινότητα σχετικά με τα οφέλη της καθαρής ενέργειας. Η υποβολή της ιδέας δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση και ενθαρρύνουμε μέλη από όλες τις κοινότητες να συμμετάσχουν.
«Ως εταιρεία που έχει δεσμευτεί στη χρήση καινοτόμων λύσεων σε κάθε πτυχή των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας, είναι σημαντικό να ξανασκεφτούμε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζουμε την εταιρεία μας και επικοινωνούμε με το κοινό μας» δήλωσε η Νoemie Bourdin, Διευθύντρια Branding and Marketing της Upsolar. «Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης συμβολίζουν με τον καλύτερο τρόπο την εξέλιξη στη φιλοσοφία μας. Συνδυάζοντάς τα μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα δημιουργικά πνεύματα από κάθε ειδικότητα για να σχεδιάσουμε μια διαφημιστική εκστρατεία που θα πυροδοτήσει συζητήσεις σε όλο τον πλανήτη».
Μια ηλεκτρονική ψηφοφορία στο Facebook θα καθορίσει τους τελικούς υποψηφίους στις αρχές Απριλίου και η Upsolar θα ανακοινώσει τον νικητή στις αρχές Μαΐου μετά από μια δεύτερη ψηφοφορία. Ο νικητής του μεγάλου βραβείου θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε ένα πακέτο VIP για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου και σε μια θέση πρακτικής άσκησης στα κεντρικά γραφεία της Upsolar στη Σανγκάη.
«Η Upsolar προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία σε σχεδιαστές ανεξάρτητα από τον κλάδο από τον οποίο προέρχονται, να παρουσιάσουν τα δημιουργικά οράματά τους, συμβάλλοντας παράλληλα σε ένα περιβαλλοντικά βιώσιμο μέλλον» δήλωσε ο Zhe Jiang, Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής της Upsolar. «Αναμένουμε από τους φίλους μας ανά τον κόσμο να παράξουν “γιγαβάτ” λαμπρών ιδεών και ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε τους καλλιτέχνες που θα μας βοηθήσουν να διαδώσουμε το μήνυμα για την ηλιακή ενέργεια».
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.facebook.com/Upsolar ή επικοινωνήστε με την Upsolar μέσω των σελίδων της στα κοινωνικά δίκτυα:
http://www.econews.gr/2012/02/15/upsolar-diafimistiki-ekstrateia/
No comments:
Post a Comment