«Βρέχει πελάτες» την περίοδο αυτή, μετά δηλαδή την απόσυρση από την αγορά των Energa και Hellas Power, για τις υπόλοιπες ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εμπορία ρεύματος. Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο πρόεδρος της Revma 1, εταιρείας που ιδρύθηκε το 2008 και ασχολείται με την εμπορία και προμήθεια ρεύματος.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσανθακόπουλο, η εταιρεία έχει υποχρεωθεί να ενισχύσει το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών, καθώς είναι πολλοί (περίπου 500 την ημέρα) οι πρώην πελάτες των Energa και Hellas Power που «χτυπούν την πόρτα της» προτιμώντας έναν νέο εναλλακτικό πάροχο και όχι τη ΔΕΗ. Ο λόγος, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι οι εκπτώσεις που παρέχει η εταιρεία, αλλά και το γεγονός ότι δεν ζητάει καταβολή εγγύησης.
Συγκεκριμένα, η Revma 1 πουλάει οικιακό ρεύμα στη χαμηλή τάση, επιχειρησιακό ρεύμα στη χαμηλή και μέση τάση και βιομηχανικό ρεύμα στη μέση τάση. Οι οικιακοί καταναλωτές έχουν έκπτωση 5% σε σχέση με τα τιμολόγια της ΔΕΗ, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις έχουν έκπτωση 10%, ενώ οι βιομηχανικοί καταναλωτές της μέσης τάσης παίρνουν τιμή ίση με τη μέση Οριακή Τιμή, δηλαδή παίρνουν την τιμή χονδρικής.
Σήμερα η εταιρεία έχει περί τους 20.000 πελάτες (1% της αγοράς) εκ των οποίων 60% είναι επαγγελματίες και 40% οικιακοί καταναλωτές. Στόχος της διοίκησής της είναι να έχει πάνω από 120.000 πελάτες στο τέλος του 2012.
Όσον αφορά τις οφειλές της Revma 1 προς το ΔΕΣΜΗΕ για τις οποίες ο Διαχειριστής είχε καταφύγει σε ασφαλιστικά μέτρα, ο κ. Χρυσανθακόπουλος δηλώνει ότι έχουν ήδη διευθετηθεί. Απέδωσε δε την ασφυξία που υπέστησαν οι Energa και Hellas Power, πέραν των στρεβλώσεων της αγοράς, στις μεγάλες ζημιές που έγραψαν λόγω του μεγάλου πελατολόγιού τους, αλλά και στις μεγάλες προμήθειες που έδιναν στους dealers για την προσέλκυση πελατών (65 ευρώ το «ρολόι»).
http://www.energypress.gr/news/Revma-1:-Brehei-pelates-logw-twn-Energa-kai-Hellas-Power
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσανθακόπουλο, η εταιρεία έχει υποχρεωθεί να ενισχύσει το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών, καθώς είναι πολλοί (περίπου 500 την ημέρα) οι πρώην πελάτες των Energa και Hellas Power που «χτυπούν την πόρτα της» προτιμώντας έναν νέο εναλλακτικό πάροχο και όχι τη ΔΕΗ. Ο λόγος, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι οι εκπτώσεις που παρέχει η εταιρεία, αλλά και το γεγονός ότι δεν ζητάει καταβολή εγγύησης.
Συγκεκριμένα, η Revma 1 πουλάει οικιακό ρεύμα στη χαμηλή τάση, επιχειρησιακό ρεύμα στη χαμηλή και μέση τάση και βιομηχανικό ρεύμα στη μέση τάση. Οι οικιακοί καταναλωτές έχουν έκπτωση 5% σε σχέση με τα τιμολόγια της ΔΕΗ, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις έχουν έκπτωση 10%, ενώ οι βιομηχανικοί καταναλωτές της μέσης τάσης παίρνουν τιμή ίση με τη μέση Οριακή Τιμή, δηλαδή παίρνουν την τιμή χονδρικής.
Σήμερα η εταιρεία έχει περί τους 20.000 πελάτες (1% της αγοράς) εκ των οποίων 60% είναι επαγγελματίες και 40% οικιακοί καταναλωτές. Στόχος της διοίκησής της είναι να έχει πάνω από 120.000 πελάτες στο τέλος του 2012.
Όσον αφορά τις οφειλές της Revma 1 προς το ΔΕΣΜΗΕ για τις οποίες ο Διαχειριστής είχε καταφύγει σε ασφαλιστικά μέτρα, ο κ. Χρυσανθακόπουλος δηλώνει ότι έχουν ήδη διευθετηθεί. Απέδωσε δε την ασφυξία που υπέστησαν οι Energa και Hellas Power, πέραν των στρεβλώσεων της αγοράς, στις μεγάλες ζημιές που έγραψαν λόγω του μεγάλου πελατολόγιού τους, αλλά και στις μεγάλες προμήθειες που έδιναν στους dealers για την προσέλκυση πελατών (65 ευρώ το «ρολόι»).
http://www.energypress.gr/news/Revma-1:-Brehei-pelates-logw-twn-Energa-kai-Hellas-Power
No comments:
Post a Comment