Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης συζητά την
απελευθέρωση του ενεργειακού τομέα της, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας της
Βοσνίας την Τετάρτη.
Ο τομέας της ενέργειας είναι μια σοσιαλιστική
υπενθύμιση της πρώην κομμουνιστικής Γιουγκοσλαβίας, και η απελευθέρωση
του είναι μια κίνηση που ο Υπουργός Ενέργειας, Μεταλλείων και
Βιομηχανίας της Ομοσπονδίας της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, Erdal Trhulj,
περιγράφει ως: «την πιο σημαντική οικονομική μεταρρύθμιση των τελευταίων
50 ετών"
Μιλώντας σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Τούρκο Υπουργό Ενέργειας
Τανέρ Γιλντίζ, στην Άγκυρα, ο κ. Trhulj είπε ότι η ομοσπονδιακή
κυβέρνηση της Βοσνίας σχεδιάζει την εξάλειψη των εμποδίων για την είσοδο
των ιδιωτικών εταιρειών ενέργειας στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας
και διανομής στην χώρα. Η Οικονομία της Ομοσπονδίας της Βοσνίας και
Ερζεγοβίνης, μία από τις έξι πρώην Δημοκρατίες της Ομοσπονδιακής
Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Γιουγκοσλαβίας, εξακολουθεί να είναι σε
μεγάλο βαθμό εξαρτώμενη από κρατικές εταιρείες.
http://www.energypress.gr/news/Bosnia-Erzegobinh:-Epi-taphtos-h-apeleytherwsh-ths-agoras-energeias
No comments:
Post a Comment