Thursday, 6 March 2014

Βοσνία - Ερζεγοβίνη: Επί τάπητος η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης συζητά την απελευθέρωση του ενεργειακού τομέα της, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας της Βοσνίας την Τετάρτη.
Ο τομέας της ενέργειας  είναι μια σοσιαλιστική υπενθύμιση της πρώην κομμουνιστικής Γιουγκοσλαβίας, και η απελευθέρωση του είναι μια κίνηση που ο Υπουργός Ενέργειας, Μεταλλείων και Βιομηχανίας της Ομοσπονδίας της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, Erdal Trhulj, περιγράφει ως: «την πιο σημαντική οικονομική μεταρρύθμιση των τελευταίων 50 ετών"
Μιλώντας σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Τούρκο Υπουργό Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ, στην Άγκυρα, ο κ. Trhulj είπε ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Βοσνίας σχεδιάζει την εξάλειψη των εμποδίων για την είσοδο των ιδιωτικών εταιρειών ενέργειας στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και διανομής στην χώρα. Η Οικονομία της Ομοσπονδίας της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, μία από τις έξι πρώην Δημοκρατίες της Ομοσπονδιακής Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Γιουγκοσλαβίας, εξακολουθεί να είναι σε μεγάλο βαθμό εξαρτώμενη από κρατικές εταιρείες.
 
http://www.energypress.gr/news/Bosnia-Erzegobinh:-Epi-taphtos-h-apeleytherwsh-ths-agoras-energeias

No comments: