Στα άμεσα σχέδια της κυβέρνησης περιλαμβάνεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη, κάτι το οποίο αναμένεται να φέρει ριζικές αλλαγές στην αγορά του αυτοκινήτου από το φθινόπωρο.
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο ζήτημα ήταν ένα από τα πρώτα θέματα στα οποία είχε αναφερθεί ο Γ.Παπακωνσταντίνου μετά την ανάληψη του υπουργείου ΠΕΚΑ.
«Είμαι υπέρ του να εξετάσουμε το θέμα άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης και θα ήθελα να συνδυαστεί με άλλα μέτρα μείωσης των εκπομπών. Ηδη από το Σεπτέμβριο του 2009 είναι υποχρεωτικοί οι νέοι κινητήρες τεχνολογίας Euro5 ενώ από το Σεπτέμβριο του 2014 θα μπούμε στο Euro6», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο Γ.Παπακωνσταντίνου.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκπομπές μικροσωματιδίων από τους κινητήρες Euro5 και Euro6 κυμαίνονται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες.
Άλλωστε, τα τελευταία 20 χρόνια - η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη ισχύει από το 1991 – τα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία έχουν αλλάξει ριζικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα κυβερνητικά στελέχη αναζητούν, παράλληλα, λύσεις για τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Σε αυτό το πλαίσιο, ένα μέτρο το οποίο φαίνεται να αποδίδει μέγιστα οφέλη στο περιβάλλον είναι η απαγόρευση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων ηλικίας μεγαλύτερης των 15 ετών στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών, κάτι το οποίο, προκειμένου να υλοποιηθεί, θα πρέπει αφενός να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα εφαρμογής και αστυνόμευσης και αφετέρου να δοθούν κίνητρα σε όσους επιθυμούν να κυκλοφορούν στον «Πράσινο Δακτύλιο».
http://www.energypress.gr/portal/resource/contentObject/id/0344ac62-60ba-425c-9cf6-c520c435ae6c
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο ζήτημα ήταν ένα από τα πρώτα θέματα στα οποία είχε αναφερθεί ο Γ.Παπακωνσταντίνου μετά την ανάληψη του υπουργείου ΠΕΚΑ.
«Είμαι υπέρ του να εξετάσουμε το θέμα άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης και θα ήθελα να συνδυαστεί με άλλα μέτρα μείωσης των εκπομπών. Ηδη από το Σεπτέμβριο του 2009 είναι υποχρεωτικοί οι νέοι κινητήρες τεχνολογίας Euro5 ενώ από το Σεπτέμβριο του 2014 θα μπούμε στο Euro6», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο Γ.Παπακωνσταντίνου.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εκπομπές μικροσωματιδίων από τους κινητήρες Euro5 και Euro6 κυμαίνονται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες.
Άλλωστε, τα τελευταία 20 χρόνια - η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη ισχύει από το 1991 – τα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία έχουν αλλάξει ριζικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα κυβερνητικά στελέχη αναζητούν, παράλληλα, λύσεις για τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Σε αυτό το πλαίσιο, ένα μέτρο το οποίο φαίνεται να αποδίδει μέγιστα οφέλη στο περιβάλλον είναι η απαγόρευση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων ηλικίας μεγαλύτερης των 15 ετών στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών, κάτι το οποίο, προκειμένου να υλοποιηθεί, θα πρέπει αφενός να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα εφαρμογής και αστυνόμευσης και αφετέρου να δοθούν κίνητρα σε όσους επιθυμούν να κυκλοφορούν στον «Πράσινο Δακτύλιο».
http://www.energypress.gr/portal/resource/contentObject/id/0344ac62-60ba-425c-9cf6-c520c435ae6c
No comments:
Post a Comment