Πενταπλασιασμό των καθαρών κερδών πρώτου εξαμήνου ανακοίνωσε, χθες, Δευτέρα, η Motor Oil. Η μεγάλη αυτή αύξηση στην κερδοφορία της αποδίδεται στην αυξημένη παραγωγή της νέας μονάδας διύλισης της εταιρείας και την αυξημένη αξία των αποθεμάτων της σε πετρέλαιο.
Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της Motor Oil διαμορφώθηκαν στα 105 εκατ. ευρώ, έναντι 19,6 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι, ενώ ξεπέρασαν τον μέσο όρο των προβλέψεων των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν να κυμανθούν στα 90,5 εκατ. ευρώ, όπως αναφέρει το Reuters.
Επίσης, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά Ευρώ 1.693.565 χιλιάδες ή 69,36% σε σχέση με το Α΄εξάμηνο του 2010. Η παραπάνω εξέλιξη, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Motor Oil, οφείλεται στην άνοδο του μέσου όρου των τιμών των προϊόντων πετρελαίου (κατά 40% περίπου) σε συνδυασμό με τη σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων (κατά 24.89%) ενώ μέρος της αυξητικής πορείας του κύκλου εργασιών αντισταθμίστηκε από την αποδυνάμωση του Δολαρίου Η.Π.Α. (μέση ισοτιμία) έναντι του Ευρώ (κατά 5,75%). Επισημαίνεται ότι οι πωλήσεις Α’ εξαμήνου 2011 είναι περαιτέρω ενισχυμένες έναντι του εξαμήνου 2010 λόγω της ενσωμάτωσης του ομίλου CORAL A.E. και της CORAL GAS A.E.B.E.Y. η εξαγορά των οποίων είχε ανακοινωθεί στις 30/6/2010.
Όσον αφορά τις προοπτικές του Ομίλου της Motor Oil, στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι στην παρούσα φάση ο Όμιλος έχει θέσει τις βάσεις για περαιτέρω οργανική ανάπτυξη δεδομένου ότι με τη λειτουργία της νέας Μονάδας Επεξεργασίας Αργού (new Crude Distillation Unit) η διυλιστική ικανότητα του Διϋλιστηρίου της μητρικής αυξήθηκε κατά 50% γεγονός που οδήγησε στον περαιτέρω περιορισμό της εμπορικής δραστηριότητας με ταυτόχρονα πρόσθετα οφέλη τη βελτιστοποίηση των προμηθειών αργού και τη δυνατότητα κατεργασίας νέων τύπων αργού.
Κατόπιν τούτου εκτιμάται ότι ο Όμιλος κατά το δεύτερο εξάμηνο της παρούσας χρήσης θα εξακολουθήσει να πραγματοποιεί ικανοποιητικά περιθώρια στο ανώτερο εύρος του κλάδου. Παράλληλα, η Motor Oil εκτιμά ότι οι εργασίες του Ομίλου αναμένεται να παραμείνουν σε υψηλό επίπεδο ανάλογο αυτού του Β’ εξαμήνου 2010, παρά τη συνεχιζόμενη επιβράδυνση της ζήτησης στην εσωτερική αγορά, μέσω της συνεισφοράς των δικτύων λιανικής εμπορίας καυσίμων Shell και AVIN.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=49588
Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της Motor Oil διαμορφώθηκαν στα 105 εκατ. ευρώ, έναντι 19,6 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι, ενώ ξεπέρασαν τον μέσο όρο των προβλέψεων των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν να κυμανθούν στα 90,5 εκατ. ευρώ, όπως αναφέρει το Reuters.
Επίσης, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά Ευρώ 1.693.565 χιλιάδες ή 69,36% σε σχέση με το Α΄εξάμηνο του 2010. Η παραπάνω εξέλιξη, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Motor Oil, οφείλεται στην άνοδο του μέσου όρου των τιμών των προϊόντων πετρελαίου (κατά 40% περίπου) σε συνδυασμό με τη σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων (κατά 24.89%) ενώ μέρος της αυξητικής πορείας του κύκλου εργασιών αντισταθμίστηκε από την αποδυνάμωση του Δολαρίου Η.Π.Α. (μέση ισοτιμία) έναντι του Ευρώ (κατά 5,75%). Επισημαίνεται ότι οι πωλήσεις Α’ εξαμήνου 2011 είναι περαιτέρω ενισχυμένες έναντι του εξαμήνου 2010 λόγω της ενσωμάτωσης του ομίλου CORAL A.E. και της CORAL GAS A.E.B.E.Y. η εξαγορά των οποίων είχε ανακοινωθεί στις 30/6/2010.
Όσον αφορά τις προοπτικές του Ομίλου της Motor Oil, στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι στην παρούσα φάση ο Όμιλος έχει θέσει τις βάσεις για περαιτέρω οργανική ανάπτυξη δεδομένου ότι με τη λειτουργία της νέας Μονάδας Επεξεργασίας Αργού (new Crude Distillation Unit) η διυλιστική ικανότητα του Διϋλιστηρίου της μητρικής αυξήθηκε κατά 50% γεγονός που οδήγησε στον περαιτέρω περιορισμό της εμπορικής δραστηριότητας με ταυτόχρονα πρόσθετα οφέλη τη βελτιστοποίηση των προμηθειών αργού και τη δυνατότητα κατεργασίας νέων τύπων αργού.
Κατόπιν τούτου εκτιμάται ότι ο Όμιλος κατά το δεύτερο εξάμηνο της παρούσας χρήσης θα εξακολουθήσει να πραγματοποιεί ικανοποιητικά περιθώρια στο ανώτερο εύρος του κλάδου. Παράλληλα, η Motor Oil εκτιμά ότι οι εργασίες του Ομίλου αναμένεται να παραμείνουν σε υψηλό επίπεδο ανάλογο αυτού του Β’ εξαμήνου 2010, παρά τη συνεχιζόμενη επιβράδυνση της ζήτησης στην εσωτερική αγορά, μέσω της συνεισφοράς των δικτύων λιανικής εμπορίας καυσίμων Shell και AVIN.
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=49588
No comments:
Post a Comment