Την προώθηση του προγράμματος αεριοκίνησης στη Θεσσαλονίκη εξετάζει η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου, σύμφωνα με δημοσίευμα της “Ημερησίας”.
Στην Αττική λειτουργούν τα τελευταία έξι χρόνια δύο σταθμοί ανεφοδιασμού οχημάτων με φυσικό αέριο στα Λιόσια και την Ανθούσα, όπου τροφοδοτούνται 414 αστικά λεωφορεία και 120 απορριμματοφόρα.
Όπως αναφέρει η “Ημερησία” η ΔΕΠΑ φιλοδοξεί να προωθήσει τη χρήση φυσικού αερίου και στα ΙΧ μέσω της δημιουργίας ενός δικτύου πέντε πρατηρίων στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη και από ένα σε Βόλο και Λάρισα.
Μέχρι στιγμής το κόστος του φυσικού αερίου είναι κατά πολύ χαμηλότερο εκείνου της βενζίνης, ενώ η αυτονομία είναι αρκετά μεγαλύτερη.
Φθηνότερο καύσιμο αυτοκίνησης παραμένει το υγραέριο με 0,80 ευρώ ανά κιλό, ενώ φυσικό αέριο (1 ευρώ) και βενζίνη (1,65 ευρώ) ακολουθούν.
http://www.econews.gr/2011/09/21/fysiko-aerio-thessaloniki/
Στην Αττική λειτουργούν τα τελευταία έξι χρόνια δύο σταθμοί ανεφοδιασμού οχημάτων με φυσικό αέριο στα Λιόσια και την Ανθούσα, όπου τροφοδοτούνται 414 αστικά λεωφορεία και 120 απορριμματοφόρα.
Όπως αναφέρει η “Ημερησία” η ΔΕΠΑ φιλοδοξεί να προωθήσει τη χρήση φυσικού αερίου και στα ΙΧ μέσω της δημιουργίας ενός δικτύου πέντε πρατηρίων στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη και από ένα σε Βόλο και Λάρισα.
Μέχρι στιγμής το κόστος του φυσικού αερίου είναι κατά πολύ χαμηλότερο εκείνου της βενζίνης, ενώ η αυτονομία είναι αρκετά μεγαλύτερη.
Φθηνότερο καύσιμο αυτοκίνησης παραμένει το υγραέριο με 0,80 ευρώ ανά κιλό, ενώ φυσικό αέριο (1 ευρώ) και βενζίνη (1,65 ευρώ) ακολουθούν.
http://www.econews.gr/2011/09/21/fysiko-aerio-thessaloniki/
No comments:
Post a Comment