Η εταιρεία Axeon ανακοίνωσε ότι ανέπτυξε μια μπαταρία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία βελτιώνει την ακτίνα δράσης τους κατά 35%, χωρίς να έχει παραπάνω βάρος από το κανονικό. Στα πλαίσια αυτά, η διοίκηση αναζητά συνεργάτες, ώστε να προχωρήσει στην εμπορική αξιοποίηση της τεχνολογίας, η οποία υπόσχεται να βελτιώσει σημαντικά τις δυνατότητες των συγκεκριμένων οχημάτων.
Όπως είναι γνωστό, ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ηλεκτροκίνηση, είναι αυτό της αυτονομίας, καθώς οι σημερινές μπαταρίες δεν επαρκούν για τις ανάγκες ενός ταξιδιού σε απόσταση πάνω από 150-200 χιλιόμετρα. Για τον λόγο αυτό, η Axeon επένδυσε 1,3 εκατ. λίρες στη μελέτη της ηλεκτροχημείας Νικελίου, Κοβάλτιου, Μαγγανίου (NCM), ώστε να την χρησιμοποιήσει στις ηλεκτρικές μπαταρίες.
«Το πρόγραμμα ήταν μια σημαντική επιτυχία», σχολιάζει ο διευθύνοντας της Axeon, Lawrence Berns. «Η νέα μπαταρία εκπροσωπεί ένα βήμα προόδου για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και είναι εξαιρετικά ευέλικτη, κατάλληλη για αρκετούς διαφορετικούς κατασκευαστές οχημάτων», πρόσθεσε.
http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/ilektrika-aitokinita/beltiosi-35-stin-apodosi-tis-mpatarias-gia-ilektrika-aitokinita.html
Όπως είναι γνωστό, ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ηλεκτροκίνηση, είναι αυτό της αυτονομίας, καθώς οι σημερινές μπαταρίες δεν επαρκούν για τις ανάγκες ενός ταξιδιού σε απόσταση πάνω από 150-200 χιλιόμετρα. Για τον λόγο αυτό, η Axeon επένδυσε 1,3 εκατ. λίρες στη μελέτη της ηλεκτροχημείας Νικελίου, Κοβάλτιου, Μαγγανίου (NCM), ώστε να την χρησιμοποιήσει στις ηλεκτρικές μπαταρίες.
«Το πρόγραμμα ήταν μια σημαντική επιτυχία», σχολιάζει ο διευθύνοντας της Axeon, Lawrence Berns. «Η νέα μπαταρία εκπροσωπεί ένα βήμα προόδου για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και είναι εξαιρετικά ευέλικτη, κατάλληλη για αρκετούς διαφορετικούς κατασκευαστές οχημάτων», πρόσθεσε.
http://www.neaenergia.gr/index.php/eidiseis/ilektrika-aitokinita/beltiosi-35-stin-apodosi-tis-mpatarias-gia-ilektrika-aitokinita.html
No comments:
Post a Comment