Monday, 12 September 2011

Η ΡΑΕ αξιολογεί το πρόγραμμα της ΔΕΗ για τις εγγυημένες υπηρεσίες στο δίκτυο διανομής

Έκθεση δημοσίευσε σήμερα η ΡΑΕ, με την οποία αξιολογεί την εφαρμογή του προγράμματος «Εγγυημένες Υπηρεσίες της ΔΕΗ Α.Ε», το οποίο αφορά την παροχή μιας ελάχιστης δυνατής εξυπηρέτησης στους χρήστες του δικτύου διανομής. Η Αρχή κρίνει ότι το πρόγραμμα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί προκειμένου να γίνει πιο αποδοτικό και να λειτουργήσει ως μηχανισμός ρύθμισης για την αναβάθμιση των υπηρεσιών.

Όπως αναφέρει η ΡΑΕ, στόχος της έκθεσης είναι να αξιολογήσει το πρόγραμμα «Εγγυημένες Υπηρεσίες της ΔΕΗ Α.Ε» που αποτελεί εφαρμογή των προτύπων ατομικών εγγυήσεων, παρουσιάζοντας ενδεικτικά τον τρόπο ανάλυσης και αξιοποίησης των παρεχόμενων στοιχείων, και προτείνοντας κατευθύνσεις και μέτρα για τον επανασχεδιασμό του προγράμματος προκειμένου να δράσει ως κίνητρο βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το πρόγραμμα στη δέσμευση της επιχείρησης αναφορικά με το ελάχιστο επίπεδο εξυπηρέτησης που πρέπει να αναμένει κάθε χρήστης του δικτύου διανομής, σε σχέση με ορισμένες υπηρεσίες που παρέχει η Εταιρεία Διανομής καθώς και στη διαδικασία αποζημίωσης των χρηστών, σε περίπτωση μη τήρησης εκ μέρους της των ελάχιστων επιπέδων εξυπηρέτησης.

Η ΡΑΕ κρίνει στα πλαίσια αυτά και μετά από εξέταση των δεδομένων που έχει στη διάθεσή της για την περίοδο 2004-2009, ότι απαιτείται συνολική επανεξέταση από τη ΡΑΕ του πλαισίου των «Εγγυημένων Υπηρεσιών» σε συνεργασία με το Διαχειριστή του Δικτύου, ώστε το πρόγραμμα να μπορέσει να λειτουργήσει ουσιαστικά ως μηχανισμός ρύθμισης για την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών.

Η Αρχή στα πορίσματά της απαριθμεί τα θετικά στοιχεία του προγράμματος, αλλά υπογραμμίζει και τα αρνητικά. Συνοπτικά, οι βασικές επιδιώξεις, όπως αναδεικνύονται από την αρχική ανάλυση της κατάστασης σχετικά με τις παραμέτρους της ποιότητας υπηρεσιών είναι:

- Να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και εγκυρότητα των στοιχείων που συλλέγονται και

αποστέλλονται στη ΡΑΕ.

- Να διερευνηθεί η ανάγκη επανασχεδιασμού του προγράμματος «Εγγυημένες Υπηρεσίες» με βάση τις πραγματικές, διαπιστωθείσες ανάγκες των καταναλωτών και με γνώμονα την αποτελεσματικότητα του όλου προγράμματος.

- Να διασφαλιστεί η επαρκής πληροφόρηση των καταναλωτών για το πρόγραμμα, ώστε να γνωρίζουν (και να διεκδικούν) τα ελάχιστα πρότυπα εξυπηρέτησης που αναμένουν από την Εταιρεία Διανομής.

http://www.energia.gr/article.asp?art_id=49966

No comments: